یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: بافت‌های تاریخی و فرسوده شهرستان بروجرد با نگاه فرصت آفرینی توسعه‌ای و اقتصادی ساماندهی می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، " هوشنگ بازوند" امروز در شورای مسکن و بافت تاریخی بروجرد گفت: 280 هکتار بافت تاریخی و فرسوده در شهر بروجرد با نگاه فرصت‌آفرینی توسعه‌ای و اقتصادی ساماندهی می‌شود.
وی افزود: در کنار اعتبارات دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها برای ساماندهی بافت‌های تاریخی شهرهای استان با رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور 7 میلیارد تومان تفاهم‌نامه امضاءشده است.
استاندار ارستان با اعلام اینکه هزار و 86 واحد مسکن مهر تعاونی‌ها در بروجرد امسال تکمیل و تحویل می‌شود افزود: مابقی واحدهای مسکن مهر هم تا پایان آبان ماه تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.
وی تصریح کرد: مجتمع آموزشی ۱۸ کلاسه مسکن مهر بروجرد تا 15 شهریور تکمیل، سرویس اتوبوس‌رانی و خدمات نظافت شهری هم به‌سرعت ایجاد می‌شود...
بازوند دستور داد در اسرع وقت و حداکثر ظرف یک ماه واحدهای تجاری مجتمع مسکن مهر فروخته و برای عمران شهری در مجموعه مسکن مهر هزینه شود.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر 1396-04-14 14:22
شما بافت فرسوده ووودی وخروجی های خرم آباد را که چند ساله بلاتکلیف گذاشتین درست کنید بعدبرید سراغ بروجرد
نقل قول کردن
#2 سپهر 1396-04-14 19:57
ضمن تبریک به هم استانی های بروجردی برای ساماندهی بافت تاریخی این شهر امیدوارم به حال و روز ناخوش بافت قدیمی شهر خرم آباد رسیدگی شود و ساماندهی حریم دژ شاپورخواست در راستای ثبت جهانی این اثر ارزشمند محقق شود
نقل قول کردن
#3 پلدختری 1396-04-15 08:38
فکری هم بحال ساماندهی بافت های فرسوده مدیران شهر پلدختر بکنید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا