یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس، برنامه‌هایی برای تخصیص بودجه به سازمان بهزیستی و نهادهای خدمات رسان برای یاری رساندن به خانواده‌های دارای «کودکان چندقلو» تدوین خواهد کرد.
به گزارش یافته، "عباس گودرزی" افزود: قطعاً مجلس اجازه نخواهد داد که این خانواده‌ها با رنج معیشتی، فرزندان چند قلوی خود را بزرگ کنند و برای رفع این مساله، برنامه‌هایی در مجلس، تدوین خواهد شد که در آینده، جزئیات دقیق این برنامه‌های حمایتی اعلام می‌شود.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، ضمن تاکید بر این نکته که توجه به خانواده‌های دارای چند قلو از اهمیت بسزایی برخوردار است، افزود: با این حمایت‌ها، از یک سو خانواده‌ها را تشویق به فرزندآوری می‌کنیم و از سوی دیگر، از آنجا که بسیاری از این خانواده‌ها به دلیل شرایط خاص اقتصادی، توان تامین و پرداخت هزینه‌های فرزندان چند قلوی خود را ندارند، در این صورت دچار مشکلات متعددی از جمله سوءتغذیه می‌شوند که باید از این موضوع، پیشگیری کنیم.
این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: با در نظر گرفتن شرایط این خانواده‌ها و تخصیص بودجه کافی به سازمان بهزیستی و سازمان‌های مردم‌نهاد، دغدغه مالی آنان مرتفع خواهد شد.
به گزارش سلامت آنلاین، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با بیان این مطلب که در کمیسیون تلفیق باید بودجه‌ای مناسب برای حمایت از خانواده‌های دارای چند قلو در نظر گرفته شود، اظهار داشت: نباید به بحث تخصیص بودجه به این خانواده‌ها به چشم تحمیل بار مالی بر دوش دولت نگریست، چراکه این سرمایه گذاری در جهت ارتقای آینده کشور در تمامی ابعاد و همچنین جوان سازی جمعیتی است که روز به روز به سمت میان‌سالی و کهن‌سالی پیش می‌رود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا