یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: پرده حیا در جامعه دریده شده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان این مطلب، افزود: متأسفانه حیا در جامعه در بحث ملاقات و برخورد با نامحرم، مجالس عروسی رعایت نمی‌شود و همه در عروسی محرم یکدیگر می‌شوند.
وی ادامه داد: بعضی افراد در صحبت‌هایشان از الفاظ رکیک استفاده می‌کنند و حیا در صحبت ندارند.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با بیان این که حیا در پوشش و لباس در منزل و خیابان بایستی رعایت شود، خاطرنشان ساخت: امروزه در خیابان‌ها برخی از زنان و دختران لباس‌های زننده می‌پوشند، این کار چه معنایی دارد؟ آیا نباید انسان حیا داشته باشد؟
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی با تأکید بر این که برخی از کارمندان ادارات حیا را رعایت نمی‌کنند و پوشش مناسب ندارد، افزود: برخی از زنان و مردان کارمند طوری با یکدیگر برخورد می‌کنند که گویی زن و شوهر هستند!
وی با بیان این که بزرگ‌ترین خط فرهنگی در جامعه بی‌حیایی است، تصریح کرد: ما باید از خدا بترسیم و در رفتار، کلام و نگاه خود تقوا داشته باشیم.
امام‌جمعه خرم‌آباد با انتقاد از برخی از رسانه‌های استان که هیچ‌گونه مطلبی در خصوص شهیدان لرستانی هفتم تیرماه منتشر نکرده‌اند، اظهار داشت: رسانه‌ها، مطبوعات و آقایانی که در فضای مجازی از دورترین نقاط دنیا خبر منتشر می‌کنید، آیا امکان نداشت از 2 شهید لرستانی که در هفتم تیرماه به شهادت رسیدند، یاد می‌کردید؟
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی در ادامه از برگزاری مراسم هفتم تیر در خرم‌آباد انتقاد کرد و گفت: مسوولان در این خصوص باید برنامه‌ریزی درستی می‌کردند و باید مراسم باشکوهی برگزار می‌شد.

 مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1396-04-09 15:03
کدوم اداره مسئول مستقیم در ترویج فرهنگ نام و یاد شهداست؟
نقل قول کردن
#2 امیر 1396-04-09 16:25
اگر شیوه لباس پوشیدن کارمندان ادارات بویژه آقایون کارمند درست بشه خودش خیلیه .پوشیدن گرمکن ورزشی به جای لباس رسمی (کت) پوشیدن دمپایی های رنگارنگ در ساعات اداری . صرف صبحانه روی میز اداره و قرار دادن چای خشک و قند در شیشه مربا مثل شاطر نانوایی البته با پوزش از نانوایان محترم.
نقل قول کردن
#3 لرستانی 1396-04-09 22:31
کارشان را درست انجام دهند لباس پیشکش
نقل قول کردن
#4 شوک زده! 1396-04-09 23:57
کجا دیدید نماز خونه رو بردارن برا یه همایش بکنن سالن آمفی تئاتر!!!؟ اونم برا یه همایش میلیاردی در رابطه با آسیب های اجتماعی!!! آسیبهائی که ریشه همشون فقر است.... ای کاش به جای این همه خرج بی مورد اونو صرف فقر زدائی می کردید!؟ نماز خونه رفت زیر زمینی!!!!این هم نماز در ادارات!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا