یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل زندان‌های استان لرستان گفت: از ورود مواد مخدر به زندان به‌شدت جلوگیری می‌کنیم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، محمدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این مطلب، اظهار داشت: یکی از روش‌های ورود مواد مخدر به زندان، اتاق ملاقات شرعی است که متأسفانه بعضی از افراد خانم از این روش برای ورود مواد مخدر استفاده می‌کنند و با جاسازی در بدن خود آن را به زندانی می‌دهند.
وی با بیان این که طی 3 ماهه نخست سال جاری هزار و 570 گرم مواد مخدر در زندان‌های لرستان کشف‌شده است، افزود: مأمورین ما در زندان از روش‌های مختلف کشفیات استفاده می‌کنند و از ورود مواد مخدر به زندان جلوگیری می‌کنیم.
مدیرکل زندان‌های استان لرستان در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص این که مواد مخدر از طریق افرادی که بیرون از زندان هستند و به زندانیان منتقل می‌کنند، افزود: تاکنون هرکسی چنین جرمی را مرتکب شده است با او برخورد شدید قانونی شده است.
محمدی تأکید کرد: کسانی که برای امورات مختلف وارد زندان می‌شوند اگر چنین جرمی را مرتکب شوند ضمن برخورد قضایی، با آن نهاد و شرکت قطع همکاری خواهیم کرد.
وی گفت: در جلسات شورای مبارزه با مواد مخدر چندین بار تاکید کرده‌ایم که نیاز به اعتبار برای خرید گیت‌های جدید هستیم که بتوانیم بحث کنترل ورود و خروج را بهتر انجام دهیم اما تاکنون اعتباری به این اداره تخصیص داده نشده است.
مدیرکل زندان‌های استان لرستان در پاسخ به سؤال خبرنگار یافته در خصوص این که آیا در ماه رمضان به زندانیان جرائم غیر عمد مالی مرخصی داده‌شده یا خیر؟ اظهار کرد: در زندان مرکزی خرم‌آباد به تعداد 272 نفر مرخصی اعطاشده است که بروند و مشکلاتشان حل کنند اما سایر زندان‌های استان هنوز آمار مشخصی در این خصوص دریافت نکرده‌ام.
محمدی در خصوص تغذیه زندانیان ندامتگاه‌های استان اظهار داشت: هر فصل یک تغذیه خاصی به زندانیان داده می‌شود ضمن این که مزاج بومی استان در بحث طبخ غذاها اعمال می‌شود.




 
 
خبر و عکس: مصطفی باقری

دیدگاه‌ها  

#1 کاندیدا 1396-04-10 11:52
با جاسازی در بدن خود آن را به زندانی می‌دهند.
عزیزترین جوانان این مملکت در طول هزار کیلومتر مرز های مشترک پاکستان و افغانستان و...... در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت می رسند. کنترل چند هزار کیلومتر مرز صعب العبور کاری بسیار سخت و در مواردی غیر ممکن است. بعد در زندانهای ما از درب نود سانتی متری مواد وارد می شود؟؟؟ و از امروز تصمیم گرفته ایم کنترل کنیم؟؟؟؟مواد در بدن خانم جاسازی میشود ! صحیح. بعد از ملاقات که میشود زندانی را تفتیش بدنی کرد.
نقل قول کردن
#2 شقایق از خرم آباد 1396-04-11 22:16
در هر جایی جاسازی کنند اگر بخوانن براش می تونن راه پیدا کنند من نمی دونم وضع رندانها چطوره ولی کنجکاوم بدونم دوربین توی مکانهای مختلفش دارن . فکر می کنم بشه در هر زندان از سگهایی که مخصوص این کارن استفاده بشه . ولی همیشه برای افراد سالمی که باید به هر دلیلی یه مدت تو زندان باشن دلم می سوزه که نکنه مبتلا به بیماری و مواد بشن . پس باید خیلی خیلی جدی تر راجب‌این قضیه وارد نشدن مواد به زندانها تصمیم بگیرند. با تشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا