یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: مدیران مدارس باید با رویکرد تکریم ارباب‌رجوع و جلب رضایت خانواده‌ها بستر مناسب را برای ثبت‌نام دانش آموزان فراهم کنند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "خدانظر دریکوند" در نخستین جلسه ستاد پروژه مهر افزود: دریافت هیچ هزینه‌ای به استثنایی هزینه کتب درسی و بیمه دانش آموزان هنگام ثبت‌نام قانونی نیست و آموزش و پرورش در صورت مشاهده تخلف برابر مقررات برخورد خواهد کرد
وی بیان کرد: ستاد پروژه مهر باید از تمام ظرفیت‌ها برای بهسازی، زیباسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استفاده کند و شرایط مطلوبی را برای استقبال از دانش آموزان در مهر فراهم کند.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به بومی‌سازی دستورالعمل ستاد پروژه مهر و ارسال آن به مناطق و شهرستان‌ها تأکید کرد و افزود: آموزش و پرورش با تنگناهای مالی و اعتباری مواجه است و امکان تأمین تجهیزات کامل جدید وجود ندارد و ضرورت دارد تا از منابع موجود حداکثر بهره‌برداری به عمل آمده و نسبت به بهسازی و تعمیر تجهیزات اقدام شود.
وی در ادامه سازمان‌دهی و ساماندهی منابع انسانی و ساماندهی فضاهای آموزشی را ازجمله وظایف مدیران و روسای آموزش و پرورش برشمرد و گفت: باید قبل از صدور ابلاغ همکاران فرهنگی نسبت به این موارد اقدام شود تا دانش آموزان و خانواده‌ها با مشکل مواجه نشوند.
دریکوند گفت: دستگاه تعلیم و تربیت به مشارکت داوطلبانه، خیرخواهانه و اختیاری خانواده‌ها نیازمند است و بدون مشارکت خیرین و خانواده‌ها آموزش و پرورش قادر به تأمین منابع و امکانات موردنیاز خود نیست.
وی در ادامه از حمایت‌های استاندار لرستان در نوسازی مدارس شبه کپری و خشتی گلی تقدیر کرد و گفت: با مساعدت و پیگیری استاندار لرستان و مشارکت خیرین حقوقی مدارس شبه کپری و خشتی گلی برچیده خواهند شد و به جای آن‌ها دانش آموزان از فضاهای مناسب آموزشی بهره‌مند خواهند شد.
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بدهی حامل‌های انرژی مدارس را از چالش‌های جدی آموزش و پرورش برشمرد و ابراز امیدواری کرد با حمایت دولت و خیرین این مشکل در آینده مرتفع شود.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان هم از آمادگی کارگروه‌های پنج‌گانه ستاد پروژه مهر خبر داد و گفت: امسال هم مانند سال گذشته آموزش و پرورش حضور چشمگیری در ستاد پروژه مهر خواهد داشت و با تعامل و همدلی بستر مناسب برای استقبال از دانش آموزان فراهم خواهد شد.
محمدحسین اردشیر افزود: مدیران مدارس باید از فرصت تعطیلات تابستان برای بهسازی و زیباسازی مدارس استفاده کنند و فضایی بانشاط را در حضور دانش آموزان آماده کنند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا