یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همگام با مردم سراسر ایران اسلامی، راهپیمایی روز قدس در شهرهای استان لرستان برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری یافته، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همگام با مردم سراسر ایران اسلامی؛ مردم فهیم همیشه در صحنه و ولایی استان لرستان همچون سالهای قبل با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس با زبان روزه و با وجود گرمای هوای با آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیمانی دوباره بستند.
این راهپیمایی در خرم‌آباد ساعت 11 از میدان شهدا آغاز و راهپیمایان با حرکت از پل شهدا، سه‌راه اسدآبادی در مصلی تجمع کردند.
مردم ولایت‌مدار شهرستان خرم‌آباد در روز جهانی قدس با سردادن شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، مجاهد خدایی بجنگ تا رهایی، امروز روز قدس و روز دین است، تجلی قدرت مسلمین است، دفاع از فلسطین باعث عزت ماست، نابودی اسرائیل خواسته ملت ماست، خامنه‌ای رهبر امت ماست، حمله موشکیِ سپاه به داعش/ نشانه قدرت و زمینه آسایش، با اقتدار این جُنودِ رَحمان/ لرزه فتاد به پیروان شیطان، بار دگر داعش کند حماقت/ از بن کَنیم ریشه‌های خباثت، سعودی و داعش آمریکایی/ سیلی خورد از امت خدایی، سپاه و ارتش ما، مظهر اقتدار است/ برای کشور ما، باعث افتخار است، نیروی قدس سپاه، خار چشم آمریکاست/ تقویت این نیرو، فرمان رهبر ماست، سه حامیان اصلی تروریست/ آمریکا و سعودی و صهیونیست، نابود می‌شوند به لطف خدا/ سعودی و صهیونیست و آمریکا، داعشی و تکفیری، با کفر هم صدایند/ این دشمنان اسلام، مزدور آمریکایند، آزادی فلسطین آزادی اسلام است و همچنین شعارهای دیگر یک‌بار دیگر حمایت خود را از آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری و دشمنی خود را با اسرائیل جهان خوار نشان دادند.
حمل پلاکاردهایی از سخنان امام (ره) و مقام معظم رهبری در حمایت از قدس شریف، به آتش کشیدن پرچم امریکا، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی از دیگر اقدامات مردم در طول راهپیمایی بود.
سخنران این مراسم حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بود و نماز جمعه روز جهانی قدس نیز به امامت حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد اقامه شد.
در راهپیمایی روز قدس مرکز استان، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار لرستان و معاونینش، روحانیون، خانواده های معظم شهدا، شهردار و فرماندار، اعضای شوراهای اسلامی شهر، مسئولین ادارات، پایگاههای مقاومت و کانون های فرهنگی وهنری، هیئت های مذهبی و ورزشی و آحاد مردم غیور لرستان حضور داشتند.
راهپيمايي روز قدس امسال در سایر شهرهاي استان از جمله بروجرد، ازنا، دورود، اليگودرز، پل‌دختر، سلسله، دلفان، کوهدشت، چگني و بخش‌هاي توابع لرستان با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شد.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا