یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: باید رسانه‌ها حمایت از مردم را اساس کار خود قرار دهند.
پبه گزارش یافته به نقل از فارس، مرتضی کشکولی شامگاه امشب در همایش ضیافت اندیشه 3 در جمع اهالی رسانه لرستان بیان کرد: رسانه‌ها باید به دور از دعواهای سیاسی و جناحی به دنبال اطلاع‌رسانی شفاف و روشنگرانه باشند، همچنین انتظار می‌رود که یک رسانه تاثیرگذاری مثبتی در حوزه‌های مختلف فراجناحی و فرامرزی داشته تا بتوان شاهد روند رو به رشد اطلاع‌رسانی در جامعه بود، از سوی دیگر اصحاب رسانه دارای سختی کار زیادی هستند.
وی ادامه داد: رسانه‌ها باید با استحکام شخصیتی خود در جهت اطلاع‌رسانی مثبت و دقیق اقدام کرده که تحقق این هدف تنها در سایه نظام اسلامی پابرجا بوده و باید رسانه‌ها با صداق در این راستا گام بردارند، از سوی دیگر رسانه‌ای که صداقت را در اخبار خود انعکاس دهد باعث جذب مخاطبان به سمت و سوی خود می‌شود.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: برخی رسانه‌های مخالف دولت به تخریب کامل فعالیت‌های مسئولان دولتی می‌پردازند، اما باید بر اساس صداقت و بدون هر گونه جانبداری به نقاط ضعف و قوت دولت پرداخت، رسانه با آگاهی بخشی، ایجاد فضای تفریح و آشنایی جامعه به دنبال ارضای مخاطبان خود باشد.
 کشکولی در ادامه با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید با بصیرت و مردم دوستی به کار خود بپردازند، افزود: رسانه‌ها باید اساس کار خود را بر حمایت کامل از مردم و خواسته‌هایشان قرار دهد.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی ایران، نوع جدیدی از دموکراسی را به جهان معرفی کرد، رسانه باید با تبیین مبانی و معارف انقلاب اسلامی در صف نخست پیشبرد اهداف انقلاب گام برداشته و با معرفی انقلاب اسلامی در کنار فرهنگ ملی و بومی نقش رسانه‌ای خود را ایفا کند.



http://yaftenews.ir/images/stories/93-7.8/kashkooli93.jpg

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1396-04-02 12:19
باشه حمایت می کنیم .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا