یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر آموزش معاونت آموزش دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در سال تحصیلی 96-97 شش رشته‌ی جدید در سبد پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی لرستان قرار خواهد گرفت.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "علی فرهادی" گفت: به درخواست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و بررسی‌های لازم در سال تحصیلی 96-97 شش رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد به رشته‌های این دانشگاه اضافه خواهد شد.
وی افزود: در سه رشته جدید مقطع ارشد به‌طور صد در صد طی مهرماه آینده پذیرش دانشجو خواهیم داشت.
وی با بیان این که این سه رشته شامل پرستاری سالمندان، پرستاری اطفال و ویروس‌شناسی می‌باشند خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی لرستان در گرایش‌های مختلف پرستاری ظرفیت‌های زیادی دارد و به نظر من پتانسیل اضافه کردن این گونه رشته‌ها را بیشتر از این نیز داریم.
فرهادی ادامه داد: رشته‌های پرستاری سالمندان و اطفال از رشته‌های موردنیاز روز جامعه است و من اینجا از گروه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان که برای فراهم کردن بستر پذیرش در این رشته‌ها تلاش زیادی انجام دادند تشکر می‌کنم.
 وی همچنین در مورد سه رشته دیگر شامل مامایی، تغذیه و میکروب‌شناسی گفت: موافقت رشته‌های مامایی و تغذیه در مقطع ارشد را دریافت کرده‌ایم و منتظریم به‌صورت کتبی از سوی وزارت اعلام شود.
فرهادی افزود: البته کار پذیرش در این رشته‌ها را باید تمام‌شده بدانیم چرا که ظرف یکی دو ماه اخیر مجوز آن رسیده و می‌توانیم در سال جدید نیز در این دو رشته در مقطع ارشد پذیرش داشته باشیم.
 مدیر آموزش معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص رشته‌ی میکروب شناسی عنوان کرد: درخواست و پیگیری‌های لازم در موردپذیرش در مقطع ارشد میکروب‌شناسی انجام شده و از سوی مقام وزارتی در حال بررسی است.
دکتر فرهادی ادامه داد: ما برای پذیرش در این رشته نیز مشکلی نداریم و بعید می‌دانم با آن مخالفت شود.

دیدگاه‌ها  

#1 کریمی 1396-04-09 10:37
دانشگاه علوم پزشکی لرستان دانشکده توان بخشی ندارد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا