یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

به منظور حل هر چه سريع‌تر مشكل سپرده‌گذاران موسسه اعتباري و مالي آرمان (توسعه)، نماينده مردم خرم‌آباد و چگني با استاندار لرستان ديدار كرد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري يافته، در دیدار "محمدرضا ملکشاهی‌راد" نماينده مردم خرم‌آباد و چگني با "هوشنگ بازوند" استاندار لرستان که صبح امروز بیش از یک ساعت به طول انجامید، پیرامون مسائل و مشکلات مختلف استان بخصوص حل مشکل سپرده‌گذاران موسسه آرمان (توسعه/ فردوسي/ وحدت) بحث و گفتگو شد.

جلسه نماينده مردم خرم‌آباد و استاندار لرستان براي حل مشكل سپرده‌گذاران موسسه آرمان

ملکشاهی‌راد در رابطه با مشکلات پیش آمده برای سپرده‌گذاران موسسه آرمان در استان پی‌گیری‌هایی طی هفته گذاشته در مجلس صورت گرفته است.
وي افزود: با وزیر اقتصاد و بانک مرکزی نيز رايزني كرديم و جاي تقدير دارد كه استاندار لرستان هم با معاون اول رئیس جمهور و بانک مرکزی مکاتباتی مستمري صورت داده است.
ملکشاهی‌راد ابراز امیدواری کرد با تعامل و همفکری بین نمایندگان و بازوند استاندار لرستان به زودی زمینه پرداخت سپرده‌های مردم لرستان در موسسه آرمان فراهم شود .
استاندار نيز ابراز اميدواري كرد كه كار آغاز پرداخت سپرده‌ها نهايتاً از هفته آينده صورت پذيرد هر چند اميد است كه پايان اين هفته نيز اين كار انجام شود.
خبر: محمدرضا گودرزي

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر 1396-03-16 00:25
اگ مردم تکونی ب خودشون نميدادن آیا شما صداتونم درمیومد اصلا توضیحی بدید؟مقصر اصلی بیکاری هستید بعد میرید مذاکره برای پولی که حق مردم مذاکره میکنید و قول تازه هم میگیرید
نقل قول کردن
#2 فرشاد 1396-03-16 00:43
خداکنه واقعیت داشته باشه و مثل بقه کاراشون حرف نباشه
نقل قول کردن
#3 محسن 1396-03-16 00:46
همين اقاي نماينده چندروز پيش از اقاي دولتشاه حمايت كردند چطور ميخوادحق مردم روبگيره
نقل قول کردن
#4 همشهری 1396-03-16 01:34
رفیق دزد و شریک قافله
نقل قول کردن
#5 سیا 1396-03-16 22:46
این آقا چندروز پیش از آقای دولتشاه حمایت کرد اونم بدون در نظر گرفتن حال روحی مالباخته ها و همین یافته خودمون حرفاشو منتشر کرد.چطور میشه به شما اعتماد کرد؟!
نقل قول کردن
#6 عباس 1396-03-17 20:54
هردوتاشون از این موسسه وام میلیاردی گرفتن !!!!!!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا