یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس با بیان اینکه نرخ کالاهای اساسی و غذایی شهروندان طبق قدرت اقتصادی شهروندان تنظیم شود، گفت: شهروندان از بازار رمضان تخفیف می‌خواهند نه نرخ‌های تصاعدی و لازم است که دولت فکری برای ثبات بازار مواد غذایی بکند.
به گزارش یافته، "مجید کیان پور" در گفت‌وگو با خانه ملت درباره وضعیت گرانی بازار مواد غذایی در ماه مبارک رمضان، گفت: شهروندان از بازار رمضان تخفیف می‌خواهند نه نرخ‌های تصاعدی؛ لازم است که دولت فکری برای ثبات بازار مواد غذایی کند، زیرا برای ثبات بازار مواد غذایی، باید نرخ‌های کالاهای وارداتی و داخلی برحسب عرضه و تقاضا و قدرت خرید شهروندان تنظیم شود.
 نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: گرانی مواد غذایی تولید داخل، بهانه‌ای برای افزایش واردات را رقم می‌زند و دولت به‌جای تن دادن به واردات باید با کاهش هزینه تولید، نرخ مواد غذایی در بازار را به تعادل برساند.
وی ادامه داد: شهروندان نباید تاوان حوادث غیرمترقبه و کسری مواد غذایی در بازار را بدهند بلکه دولت باید ورود قاطع به عنوان سدی محکم مانع ایجاد فشارهای اقتصادی به تولید کننده شود.
 عضو کمیسیون عمران مجلس، یادآور شد: اگر بنا است، کالاهای وارداتی بازار مواد غذایی را تنظیم کنند، نباید شاهد افزایش نرخ کالاهای وارداتی در بازار باشیم و این در حالی است که ما برای ورود هر کالای وارداتی، ارز از کشور خارج می‌کنیم بنابراین اگر قرار است، شاهد خروج سرمایه اقتصادی از کشور باشیم باید حداقل کالای را وارد کشور کنیم که توان تنظیم بازار اقتصادی کشور را داشته باشد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا