یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در ماه رمضان سركشي پلیس به صورت محسوس و نامحسوس از واحدهای صنفی لرستان ادامه دارد.
فقط 3 رستوران در لرستان مجاز به فعاليت در ماه رمضان هستند + اساميبه گزارش پايگاه خبري يافته، رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان لرستان گفت: با توجه به ساماندهی و مشخص شدن واحدهای صنفی پذیرایی درون‌شهری جهت پذیرایی از مسافران در ماه مبارک رمضان، پلیس به صورت محسوس و نامحسوس از واحدهای صنفی بازدید می‌کند.
سرهنگ "سعید گودرز‌نژاد" تصريح كرد: پليس قاطعانه با متخلفان در اين زمينه برخورد خواهد کرد و به منظور رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از هر گونه تظاهر به روزه‌خواری در واحدهای صنفی و اماکن عمومی جلوگیری می‌شود .
وي افزود: واحدهای صنفی مجاز به فعالیت می‌بایست نسبت به استتار نمای خارجی مکان در حد متعارف اقدام و از طبخ غذاهای دود‌زا در این ایام خودداری کنند.
همچنين رییس اتحادیه صنف سالن‌های پذیرایی و اغذیه‌فروشان مرکز لرستان نيز اظهار داشت: به منظور رفاه حال مسافران در ماه مبارک رمضان ۴ واحد اغذیه‌فروش در ترمینال‌های بروجرد، شمال و جنوب همچنین ۳ رستوران گپ، زعفران طلایی و مصدق  واحد‌های مجاز به فعالیت در ماه مبارک رمضان هستند.
"مصطفی سلاحورزی" با بيان اين كه این واحدها پس از بررسی‌های لازم توسط اتحادیه صنف سالن‌های پذیرایی و اغذیه‌فروشان مبنی بر داشتن شرایط محیطی و بهداشتی لازم جهت اجازه فعالیت به اداره نظارت بر اماکن عمومی معرفی شدند، افزود: رعایت بهداشت فردی به ویژه هنگام تهیه و سرو مواد غذایی، رعایت نظافت و بهداشت محل کار به ویژه محل و کارگاه‌های تهیه و طبخ آش و حلیم و سایر مواد غذایی الزامي است.
وی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در هنگام خرید و تهیه مواد غذایی جهت گزارش به اتاق اصناف لرستان با شماره تلفن ۳۳۲۴۲۵۲۶ تماس بگیرند.

دیدگاه‌ها  

#1 مسافر 1396-03-14 18:03
ادرسونو کاش اعلام میکردید
نقل قول کردن
#2 مهدی 1396-03-15 07:10
یک استان و سه رستوران! سطح ما چقدر پائین است.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا