یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: حقوق نجومی با آرمان‌های امام خمینی فاصله دارد.
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با بیان این که امام خمینی (ره) تأکید می‌کرد زندگی مدیران باید از اشرافی گری به دور باشد، افزود: اگر این‌گونه نباشیم از اهداف امام فاصله گرفته‌ایم.
وی با بیان این که یکی از اهداف امام خمینی (ره) حمایت از فقرا و محرومان بود، اظهار داشت: تأکید ایشان به مسئولان این بوده که همواره در همه عرصه‌ها از محرومان باید حمایت کرد.
امام‌جمعه خرم‌آباد در ادامه با اشاره به این که مهم‌ترین نیاز امروز ما تقوا و بصیرت سیاسی است، گفت: 28 سال است که از ارتحال امام (ره) می‌گذرد اما شجره طیبه ایشان هنوز هم نقش‌آفرینی می‌کند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی با تأکید بر این که مهم‌ترین وظیفه ما حفظ نظام است، خاطرنشان ساخت: تا به امروز با استقامت مردم و رهبری حکیمانه انقلاب، از میراث امام (ره) حفاظت‌شده است.
وی تصریح کرد: اهداف امام (ره) هنوز زنده است و مردم هنوز هم سایه ایشان را بر سرخودشان حس می‌کنند.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد همچنین اظهار کرد: امسال به دلیل این که سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با ماه مبارک رمضان تقارن پیداکرده است، برنامه اعزام به مرقد ایشان نداریم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی افزود: اما مراسم باشکوهی روز یکشنبه در مصلا الغدیر خرم‌آباد برقرار است و از مردم شریف خرم‌آباد تقاضا می‌کنیم در این مراسم شرکت کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که تائید انتخابات توسط شورای نگهبان اعلام‌شده است، افزود: آقای روحانی 4 سال دیگر به‌عنوان رئیس‌جمهور ایران خواهد بود.
امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر این که همه ما بایستی نظر شورای نگهبان را محترم بدانیم، افزود: مردم انتظار دارند دولت جدید به وعده‌هایش عمل کند و به محرومان و فقرا که از تأکیدات امام (ره) بوده است رسیدگی شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: امروز نظام ما نیازمند دولت‌مردان ساده‌زیست، پرکار، دور از اشرافی گری، پیرو ولایت و رهبری است.
وی گفت: حکم تنفیذ رئیس‌جمهور از سوی رهبر معظم انقلاب سبب مشروعیت می‌شود و قطعاً رهنمودهای ایشان واجب‌الاجراست و باید از آن تبعیت شود.

مصطفی باقری/ یافته

 

دیدگاه‌ها  

#1 شهرام 1396-03-12 17:35
برخی از این اقایون اعتقادی به ولایت فقیه ندارن .هرکس خواست اسمشونو میارم وبا کلمات خودشون اثبات می کنیم .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا