یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سخنگوی دولت گفت: هر ماه یارانه عده‌ای قطع و برای عده‌ای دیگر دوباره برقرار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمدباقر نوبخت" در نشست خبری افزود: بعد از اینکه موضوع حذف یارانه‌ها، حذف شد، قانون تصویب کرد یارانه افراد پردرآمد را قطع کنیم و ما ضمن تشخیص خانواده‌های پردرآمد شروع به حذف آنان کردیم و یک عده‌ای که اعتراض داشتند نسبت به برقراری یارانه اقدام کردیم.
وی با بیان اینکه یارانه ۴ میلیون نفر برقرار شده است ادامه داد: در تیر ۹۴ فهرستی منتشر شد که یارانه ۲۶۰ هزار و ۵۱۷ را قطع شد و بعد از بررسی مجدد یارانه ۷۴ هزار و ۵۵۲ نفر برقرار شود؛ در مردادماه ۹۴ سیصد و پنجاه‌ویک هزار و ۱۲۷ نفر یارانه‌شان قطع شد که ۷۷ هزار و ۸۷۲ نفر یارانه‌شان برقرار شد.
نوبخت گفت: از آن زمان تا به امروز یارانه عده‌ای قطع و با بررسی مجدد یارانه برخی از افراد برقرار می‌شود.
وی افزود: تا فروردین سال ۹۶ ده هزار و ۴۴۹ نفر یارانه‌شان برقرار شد، اسفند ۹۵ هم بیست‌وشش هزار و ۵۹۱ نفر یارانه‌شان برقرار شد.
نوبخت بیان کرد: کسانی که یارانه آنان قطع می‌شود به آنان پیامک می‌دهیم که از ماه آینده یارانه آنان قطع خواهد شد و یارانه کسانی که اعتراض کرده‌اند بررسی می‌شود.
وی ادامه داد: هر ماه عده‌ای را که تشخیص می‌دهیم یارانه قطع و عده‌ای را وصل می‌کنیم و ربطی به انتخابات ندارد و مسئله دستاویزی شده است، اگر این‌طور باشد نباید حقوق کارکنان و یارانه افراد را بدهیم.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1396-02-27 11:42
صحت ندارد برای من پیامک امد اما واریز نشد .از طریق ستاد یارانه های خرم اباد پیگیری کردم گفتند یارانه شما را خودمان قطع کرده ایم چون شما زمانی خودروی دنا داشته اید .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا