یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به رشد آسیب‌های اجتماعی، گفت: کم‌توجهی به جوانان سبب شده تا نه تنها ظرفیت‌ها بالفعل نشده بلکه با حرکت در مسیر اشتباه به آسیب‌های اجتماعی منتهی ‌شود.
به گزارش یافته، "عباس گودرزی" در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص احیا سازمان ملی جوانان، گفت: وزارت ورزش و جوانان در سال‌های گذشته به مسئله جوانان نپرداخته لذا مسائل جوانان فدای مباحث ورزشی شده، متأسفانه دامنه وسیع مباحث ورزش سبب شده تا این وزارتخانه به صورت مکفی به مسائل جوانان نپردازد بنابراین احیای سازمان ملی جوانان اقدامی مؤثر و بر اساس تصمیم درست است.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جوانان به عنوان بالاترین نهاد متولی کشور نیازمند توجهات بیشتری هستند، عدم توجه به این قشر در افزایش بخشی از آسیب‌های اجتماعی تاثیر داشته بنابراین احیا سازمان در کنترل این آسیب‌ها موثر است.
وی افزود: اشکالات جدی در حوزه ازدواج جوانان، اوقات فراغت، اشتغال و حمایت از نخبه‌گرایی و غیره وجود دارد که سازمان ملی جوانان با تقویت این بخش‌ها می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق و اعتیاد اثرات مناسبی به جا بگذارد.
گودرزی تاکید کرد: متاسفانه کم‌توجهی به جوانان سبب شده تا نه‌تنها ظرفیت‌ آن‌ها بالفعل نشده و با حرکت در مسیر اشتباه به آسیب‌های اجتماعی منتهی ‌شود.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان ملی جوانان می‌تواند متولی حمایت از جوانان در راستای کنترل و مقابله با آسیب‌های اجتماعی باشد، تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی محصول عدم توجه و عدم رسیدگی موقع به جوانان است، به خصوص در شرایطی که سن ازدواج افزایش و سن اعتیاد کاهش یافته است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در حقیقت به هر میزانی که سازمان ملی جوانان به جامعه جوان کشور بپردازد به همان میزان این آسیب‌ها کاهش خواهد یافت؛ بنابراین این سازمان باید استراتژی مقابله با آسیب‌های اجتماعی، تقویت جایگاه جوان کشور و تسهیل نیل به اهداف جوانان را تعبیه کند.

دیدگاه‌ها  

#1 احمد رضا 1396-02-25 23:35
آقای گودرزی
گفتن این جملات هیچ مشکلی رو از جوانان هم استانی ما حل نمی کنه.
جناب عالی بالفعل چه کاری برای جوانان شهر خودت انجام دادی؟
وقتی نرخ مصرف قلیان از تمام تجهیزات ورزشی ارزون تره حتی قلیان از توپ پینگ‌پنگ هم ارزون تره،و فقط شعار تحویل جوانان میدن چه انتظاری دارید؟؟؟؟
پیگیر ساخت چندین سالن ورزشی و باشگاه های ورزشی باشید و خدمات رو به صورت رایگان در اختیار عموم جوانان قرار بدین تا حداقل مصرف مواد مخدر و سیگار و قلیان رو از بین ببرین.
کار شما که همش نباید بیانیه دادن و گیر دادن به دولت حال حاضر باشه حاج آقا.!!!!!!!!!!
نقل قول کردن
#2 حسن 1396-02-26 07:57
وقتی جوان برای رفتن به سالن ورزشی باید پول پرداخت کند و سالنهای ورزشی به بخش خصوصی واگذار شده نمی دونم چرا افتخارات ورزشی را به اداره ورزش نسبت می دهند مگر نه اینکه مردم با پول خودشان ورزش می کنند این اداره برای جوانان چکار می کند اگر کار می کردند که خیبر به دسته دوم سقوط نمی کرد.
نماینده ها هم فقط شعار می دهند با شعاردادن کار حل نمی شه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا