یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بیکاری و رکود باعث فروپاشی خانواده‌ها شده است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، محمدباقر قالیباف عصر امروز در جمع مردم خرم‌آباد اظهار داشت: مي‌گويند ما سايه جنگ را از سر كشور دور كرديم اما من میگویم شما جنگ را به خانه‌هاي مردم آورديد و تنش و آشفتگي هديه داديد.
وی با بیان این که بيكاري و ركود و تعطيلي كارخانه‌ها باعث فروپاشي بسياري از خانواده‌ها شده است، خاطر نشان کرد: شعار مي‌دهند امنيت سرمایه‌گذاری، كدام امنيت سرمايه‌گذاري؟! شما نتوانستيد امنيت پول‌ها و سپرده‌هاي داخلي مردم را تأمین كنيد چطور از امنيت سرمایه‌گذاری سخن می‌گویید؟!
داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: شما كه سپرده‌های پيرزن روي ويلچر را به يغما برديد چگونه دم از امنيت سرمایه‌گذاری می‌زنید؟
قالیباف بیان داشت: واقعاً خجالت نمی‌کشید كه بعد از به باد دادن سرمایه‌های مردم حالا جلوي هشتاد ميليون نفر می‌گویید امنيت سرمایه‌گذاری؟!
وی همچنین گفت: وضعيت تعاوني‌ها و صندوق‌هاي كاسپين، فرشتگان، ثامن‌الحجج، ميزان و ... نتيجه همين مديريت شماست!
داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: همه اين سپرده‌گذاران را از هستي ساقط كرديد و حالا از امنيت سرمایه‌گذاری حرف می‌زنید اين بی‌تدبیری نبود يك جنايت مالي و اقتصادي بود!



دیدگاه‌ها  

#1 همشهری 1396-02-18 22:45
تشکر از یافته که اخبار همه نامزدها را پوشش میده
نقل قول کردن
#2 pendar 1396-02-18 22:50
یافته متعلق به همه سلایق حزبی :
نقل قول کردن
#3 ده باقری 1396-02-19 08:20
مشکل اصولگراها این است که شعار خوب می دهند در عمل می مانند وقتی مانند به با استفاده از مفاهیم مقدس مذهبی به توجیه ناکامی های خود می پردازند نه نقد عملکرد خود .شما وقتی قدرت سیاسی را مقدس کردی، نقد ناپذیر می شود و ...
نقل قول کردن
#4 اکبر-ظ 1396-02-19 12:24
از همون وعده هات معلومه که کاری از پیش نمی بری.از قدیم گفتن سنگ بزرگ علامت نزدن است .
نقل قول کردن
#5 کوکلا 1396-02-19 20:37
ما فقط به کاندیدای لرتبار رای می دهیم
نقل قول کردن
#6 صداقت 1396-02-20 12:18
با این بیانات یاد حرف وزیر محترم بهداشت و درمان افتادم که ای کاش قالیباف وجهه جبهه و جنگ خودش فدای سیاست نمی کرد .متاسفم شدم از این ادبیات و بیانات غیر علمی و بدون منبع موثق. رقیب هراسی تا به کجا؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا