یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر به استان لرستان گفت: در سال 94 با اقدامات صورت گرفته توسط اورژانس اجتماعی حدود 2 هزار و 880 زن و یک هزار و 440 مرد با مداخلات به هنگام از اقدام به خودکشی نجات یافتند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، «انوشیروان محسنی‌بندپی» در دیدار با آیت‌الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید اقدامات قابل‌توجهی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی انجام شده، اظهار کرد: به همین منظور توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف مورد توجه بوده است.
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه ثبت الکترونیکی طلاق با همکاری قوه قضائیه در مرحله اجرا قرار گرفته است، افزود: در این اقدام به تناسب مشکلات موجود میان زوجین در حلقه‌های مشاوره‌ای سعی به بازگشت مجدد این افراد به زندگی مشترک و سازش می‌شود و در حال حاضر این اقدام در خراسان رضوی به‌صورت پایلوت انجام می‌شود. با اجرای این طرح در خراسان رضوی ضمن کاهش 30 درصدی مراجعین به دادگاه، آمار طلاق نیز در این استان 8.1 درصد کاهش یافته است.
به گفته وی در سال 94 با اقدامات صورت گرفته توسط اورژانس اجتماعی حدود 2 هزار و 880 زن و یک هزار و 440 مرد با مداخلات به هنگام از اقدام به خودکشی نجات یافتند.
محسنی‌بندپی، تاکید کرد: اورژانس اجتماعی در تمام شهرهای دارای بالای 50 هزار تن جمعیت لرستان مستقر خواهد شد.
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به برگزاری بزرگ‌ترین طرح اجتماعی کشور در بین دانش آموزان اشاره کرد و گفت: نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان در سطح مدارس در راستای کاهش طلاق و توانمندسازی در راستای زندگی مشترک امسال اجرا خواهد شد.
وی به غربالگری شنوایی‌سنجی نوزادان نیز اشاره کرد و در پایان یادآور شد: بالای 90 درصد نوزادان سنجش‌ازدور شده و 90 درصد کودکان 3 تا 5 ساله نیز در راستای سنجش بینایی تحت پوشش قرار گرفته‌اند.



نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا