یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مسوول اجراییات شهرداری خرم‌آباد از ساماندهی مادر و دختر کپرنشین که در دامنه کوه زندگی می‌کردند خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، ناصر کاکی با بیان این خبر، افزود: از طریق تماس تلفنی یک شهروند از موضوع اطلاع پیدا کردیم، سپس در کنار نماینده‌ی نیروی انتظامی و نماینده‌ی شورای مبارزه با مواد مخدر به محل اعزام‌شده و مادر و دختر را به مجتمع اردوگاهی که توسط شهرداری و فرمانداری بناشده است، منتقل کردیم.
وی با بیان این‌که پدر خانواده در حال حاضر به دلیل اعتیاد در کمپ ترک اعتیاد به سر می‌برد، ادامه داد: پس از انتقال این خانواده، البسه مناسب در اختیارشان قرار داده و مکان مناسب جهت استراحت و تغذیه آن‌ها فراهم نمودیم.
مسوول اجراییات شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان ساخت: طی مراحل قانونی پس از غربال‌گری آن‌ها را تحویل‌خانه سلامت بهزیستی دادیم.
کاکی افزود: با تلاش و حمایت بهزیستی، این خانواده در شرایط مطلوبی نگهداری می‌شوند و تدبیری اندیشیده شده است که دختر خانواده با حضور در مدرسه تحصیل اش را ادامه دهد.
وی گفت: مسؤولین در حال تلاش برای فراهم نمودن سرپناهی مناسب برای این خانواده هستند.
مسوول اجراییات شهرداری خرم‌آباد در پاسخ به سؤال خبرنگار یافته مبنی بر این‌که خبری تحت عنوان تخریب و آواره شدن این مادر و دختر در فضای مجازی منتشرشده است، آیا این موضوع صحت دارد؟ اظهار داشت: این خبر دروغ محض و نشر اکاذیب است، شک ندارم که با سوءنیت و تخریب مسوولان زحمتکش این خبر منتشرشده است.

رضا طولابی/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 آرمین 1396-02-07 21:57
ای خدا هیچ کس محتاج خلق نکن :sad:
کی سایه فقر و تنگدستی از لرستان میره خدا ؟ ؟ ؟
نقل قول کردن
#2 شهرام 1396-02-07 23:54
افرین به شهرداری خرم اباد.واقعاخبرخو شحال کننده ای بود.فقط دقت داشته باشندوانشاالله دارند زمانی که به فکرتهیه سربناه برای این خانواده محروم وزجرکشیده هستند فکرکنندبرای یکی ازاعضای خانواده خودشان دنبال سربناه هستند اینطورسربناه خوبی نصیب این بندگان خداخواهدشد.
نقل قول کردن
#3 اکبر-ظ 1396-02-08 07:27
به نقل از کوکلا:
وجود کپر نشین بعد چهل سال از حکومت اسلامی لکه تنگی است که پاک نمی شود و شعار دروغین حمایت از مستضعفین را ثابت می کند


کاملا با شما هم عقیده ام .
نقل قول کردن
#4 شهروند 1396-02-08 18:32
با سلام به مسئولین سایت عزیز یافته من از خوانندگان همیشگی سایت شما هستم واقعا اشتپاه تایپی تو سایتتون خیلی زیاده دقت کنید خواهشا.به طور مثال مسوول یعنی همون مسئول دیگه.
--------------
یافته: با تشکر
مسئول يا مسؤول؟
پاسخ
اساسا رسم الخط يک عادت يا قرارداد است.
نگارش و قرائت همزه (مخصوصا همزة وصل) در زبان عربي نیز از موضوعات بحث انگيز است. همزه از صامتهايي است که در نگارش، صورت آوايي مستقلي ندارد و بايد روي يک کرسي بنشيند. مثلاً همزه آغازين عموماً بر کرسي الف مي نشيند: إنسان / أُردو / أرباب
بطور غالب املاي همزه مياني، تابع مصوتهاي جانبي است: در همزة ساکن، تابع مصوت قبل از همزه و در همزة متحرک تابع حرکت خود است. همزة مضموم بر کرسي واو همزة مکسور بر کرسي ياء و همزة مفتوح بر کرسي الف مي نشيند.
رؤوس/ رؤيت / رأس / بأس / دأب/ ذئب /
اما اين قاعده دقيقا رعايت نشده است چنان که مسؤول از لحاظ نگارش آوايي درست تر است از مسئول.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا