یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: جرائم در لرستان نسبت به سال ۹۲ میزان ۵۳ درصد کاهش‌یافته است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، حبیب‌الله خجسته پور خجسته پور در جلسه شورای اداری الیگودرز با اشاره به نام‌گذاری سال جدید با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، گفت: مقام معظم رهبری با این نام‌گذاری‌ها که همواره بخش مهم آن تأکید بر اقتصاد است، نقشه راه را برای ما مشخص فرمود که باید نسبت اقتصاد حساسیت ویژه‌ای داشته باشیم.
وی به اقدامات خصمانه و توطئه‌های دشمنان، نزدیک به ۴ دهه انقلاب اشاره نمود و افزود: در سال‌های اخیر، دشمن، معاش و اقتصاد مردم را هدف قرار داده است و همین موضوع باید باعث حساسیت همه ما به رفع مشکلات و موانع مبحث اقتصاد شود و چنانچه می‌خواهیم سیستم محکمی داشته باشیم باید به اقتصاد مقاومتی به‌عنوان اولویت نخست توجه نماییم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با بیان این که یکی از مشکلاتی که می‌تواند کشور را با مخاطره مواجه کند، بیکاری است، افزود: متأسفانه نتوانسته‌ایم برای افراد بیکار اشتغال به ارمغان بیاوریم که در حال حاضر باید به جذب سرمایه‌گذار و ایجاد زیرساخت‌ها جهت رفع این مشکل تلاش نماییم.
خجسته پور به نبود زیرساخت‌های کافی در استان اشاره کرد و گفت: با حضور استاندار و همکاری و تلاش مجموعه در سال‌های اخیر، اقدامات خوبی در راستای تقویت زیرساخت‌ها انجام‌شده و خوشبختانه سهم خوبی هم در جذب سرمایه‌گذار داریم.
وی با تأکید بر درک درست پیام مقام معظم رهبری و پرهیز از شعارزدگی، افزود: این‌که بخواهیم جوان بیکار را با پرداخت مبلغی راضی کنیم بعید می‌دانم مدنظر مقام معظم رهبری و در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی باشد.
رئیس ستاد انتخابات لرستان به شرایط ویژه و ظرفیت‌های گردشگری استان و شهرستان الیگودرز اشاره کرد و افزود: آمار بازدیدهای میهمانان در نوروز امسال مشخص کرد که لرستان ظرفیت‌های خوبی برای جذب توریست دارد.
خجسته پور ازجمله شرایط رشد اقتصاد و تولید و سرمایه‌گذاری را امنیت پایدار دانست و افزود: از سال ۹۲ تاکنون اقدامات خوبی با تلاش تمام اعضای شورای تأمین، عوامل نظامی، انتظامی، سپاه و بسیج در راستای افزایش ضریب امنیت صورت گرفته و این اقدام با طرح کاهش جرائم آغاز شد.
وی با اشاره به این‌که بر اساس شاخص و آمار شورای امنیت کشور استان لرستان ازجمله ۵ استان امن کشور است، گفت: در سال ۹۳ جرائم در لرستان نسبت به سال ۹۲ حدود ۴۰ درصد کاهش‌یافته است که در نوع خود کم‌نظیر است.
رئیس ستاد انتخابات لرستان به کاهش ۱۳ درصدی جرائم در سال‌های ۹۴ و ۹۵ نیز اشاره نمود و افزود: جمعاً از سال ۹۲ تاکنون با کاهش ۵۳ درصدی جرائم در لرستان مواجه بودیم.
خجسته پور همچنین به اهمیت دو انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت: برای برگزارکنندگان قانون فصل الخطاب است و همگان باید به سه مقوله امنیت و سلامت انتخابات و مشارکت مردم توجه ویژه نماییم.
وی از مسؤولین شورای اداری خواست ضمن اطلاع‌رسانی خدمات دولت وحدت خود را حفظ نمایند و در پایان افزود: خدمات و اقدامات دولت متعلق به‌نظام است و نباید به خاطر مشکل با یک شخص، خدمات نظام را زیر سؤال ببریم.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا