یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده تهران گفت: با توجه به جنگ‌طلبی ترامپ، اگر تیمی دیگر روی کار بیاید برای کشور خطرناک‌ است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، محمود صادقی نماینده تهران در همایش اصلاح‌طلبان و حامیان روحانی در الیگودرز با تبریک بعثت پیامبر (ص) گفت: در روزگاری که جامعه بویی از انسانیت نبرده بود هدف پیامبر در گسترش اسلام تکریم انسان‌ها و اهمیت به نظر آن‌ها بود و همان چیزی است که بدرد امروز جوامع بشری می‌خورد.
وی به‌حق انتخاب مردم و دخالت آن‌ها در سرنوشتشان اشاره کرد و گفت: نظام اسلامی همواره بارأی مردم تداوم داشته است و اراده مردم و خواست سازنده این نظام بر پایه خواسته‌های مردم اداره می‌شود و هر چه به خواست مردم اهمیت دهیم به رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری نزدیک‌تر می‌شویم.
صادقی گفت؛ متأسفانه برخی اوقات مشاهده می‌کنیم برخی تنگ‌نظری‌ها باعث می‌شود گزینه‌های مردم از حضور در لیست و در مجلس محروم می‌شوند که این موضوع باعث بی‌اعتمادی به‌نظام می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت هر دو انتخابات پیش رو گفت: نباید با درگیر شدن به یک انتخابات از انتخابات دیگر غافل شویم.
این نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: در سال ۹۲ کشور براثر مدیریت غلط در آستانه ویرانی کامل قرار داشت و سیاست‌های غلط مدیریتی باعث صدور ۷ قطعنامه علیه کشور شده بود و همین قطعنامه‌ها در اکثر کشورها باعث اقدام نظامی شده بود و تورم به بالای ۴۰ درصد رسیده بود و گسترش اختلافات بین مردم و سقوط ارزش پول ملی گریبان کشور را گرفته بود.
وی افزود: این دوره‌ای بود که زیان‌های زیادی دیده‌ایم که برخی تا ۴۰ سال دیگر جبران نمی‌شود و برخی خسارت‌ها نظیر فرار مغزها به‌هیچ‌عنوان جبران نخواهد شد.
صادقی گفت: امروز کشور نیاز به امید دارد باید اعتماد متقابل بین مردم و حاکمیت افزایش یابد.
وی برون‌رفت از مشکلات کشور را ایجاد شغل و تأمین امنیت سرمایه‌گذار دانست و گفت: در دوران دفاع مقدس جانانه از نظام دفاع کردیم اما در دولت قبل با مدیریت غلط دچار خود تحریمی شده و کشور به سمتی رفت که با شعارهای انقلاب سازگاری نداشت.
 
صادقی گفت: در سال ۹۲ با انتخاب درست مردم مسیر کشوری که در حال ویرانی بود عوض شد و با تلاش تیم مذاکره‌کننده مخاطرات از کشور دور شد.
نماینده مردم تهران گفت: در اقتصاد تلاش‌های بسیاری صورت گرفته اما به دلیل ویرانی‌های بسیار بازهم برای مشاهده سفره مردم باید صبر کنیم.
وی با ارائه گزارشی از عملکرد دولت یازدهم گفت: دولت قبل نه‌تنها در مقابل دشمنان روحیه جنگ‌طلبان داشت بلکه در مقابل مجلس اصولگرای هشتم و نهم نیز گردنکشی می‌کرد و قانون را قبول نداشت.
وی افزود: امروز دولت و مجلس در تعامل کامل برای رفع مشکلات تلاش می‌کنند و از مردم می‌خواهیم دوباره فرصت خدمت را به دولت یازدهم بدهند هرچند بر اساس سنت همواره روسای جمهور دو دوره‌ای بودند.
وی افزود: کسانی سعی می‌کنند با شعارها و وعده‌های غیرعملی و عوام‌فریبی رأی جمع کنند که مردم نباید فریب آن‌ها را بخورند.
وی گفت: مردم یک‌بار با سیب‌زمینی فریب خوردند اما باید مراقب باشند این بار با توزیع سیب‌زمینی و آرد فریب نخورند.
وی گفت: بختیاری‌ها در مجلس باید صدای حق‌طلبی نمایندگان خود را بشنوند و روی صندلی‌های مجلس که وابسته به بختیاری‌هاست نمایندگان واقعی بنشینند.
نماینده تهران با اشاره به توافق به‌دست‌آمده گفت: ترامپ و تیم وی تلاش نمودند این توافق را نپذیرند اما باید کسانی در آینده بیایند که به تعهدات پایبند باشند و اگر در این‌طرف رئیس‌جمهوری جنگ‌طلب انتخاب شود و در طرف دیگر هم ترامپ جنگ‌طلب حضور دارد که این به نفع کشور نیست.
وی از صداوسیما هم انتقاد کرد و گفت: رسانه‌ای که باید ملی باشد میلی شده و دائم دولت را تخریب می‌کند.
وی افزود: اصلاح‌طلب و اصولگرا باید به مردم خدمت نمایند هرچند اصلاح‌طلبان در مقابل احقاق حقوق مردم بیشتر تلاش می‌کنند و فریادگر حق و حقیقت هستند.
 
*در حاشیه:
 هنگامی‌که صادقی گفت: مردم‌فریب وعده دروغ و توزیع آرد و سیب‌زمینی را نخورند خانمی از داخل سالن فریاد زد فریب وعده ۱۰۰ روزه را چطور؟ که صادقی درخواست کرد جلسه پرسش پاسخ گذاشته شود.
 یکی از جوانان با حضور بر روی سن از صادقی پرسید که از امربه‌معروف و نهی از منکر سخن گفتید اما تیم هسته‌ای به امربه‌معروف آقا نسبت به مذاکرات توجه نکرد. از توزیع سیب‌زمینی گفتید اما در روستاهای الیگودرز کنسرو توزیع می‌شود. از مجلس گفتید اما نگفتید چرا در بیست دقیقه برجام تصویب شد که صادقی گفت برجام اگر بد است در دولت نهم تصویب‌شده که اکثر آن‌ها اصولگرا بودند و این گفته‌های شما شبیه بیانیه است نه سؤال!
خانمی دیگر هم از بیکاری منطقه گفت و یکی از بانوان هم گفت چرا توصیه می‌کنید روحانی ۴ سال دیگر باشد مگر میراث است که حتماً باید به ایشان برسد و ما مردم الیگودرز به یک انقلابی رأی می‌دهیم که تابع ولی‌فقیه باشد.
وی گفت: وقتی می‌خواستم برای پرسش سؤالم بیایم همه با اخم نگاهم کردند اما حق من است که بپرسم چرا کشور به این وضع افتاده است؟
یکی از اعتراضات حاضرین این بود که قبل از سخنرانی صادقی بخش عمده‌ای از تریبون در اختیار کاندیدای شورای شهر وابسته به اصلاحات بود.
برخی حاضرین درخواست پرسش سؤال داشتند که صادقی گفت: چون در ازنا برنامه دارم فرصت پاسخگویی به سؤالات نیست.

دیدگاه‌ها  

#1 لرستان بزرگ لرستانات 1396-02-06 09:16
در لرستان کبیر حرف از اصلاح طلب و اصول گرایی نزنید ما فقط به نام لر تقدس داریم.زنده باد لرستان بزرگ#پایار لور#لرسو گلسونه ،غیر لر...#
نقل قول کردن
#2 شهرام 1396-02-06 09:56
باتوجه به جنگ طلبی ترامب باید یک رییس جمهورشجاع بیاد چراکه میدان جنگ مردرزم می خوا د نه مردخندان.
رهبرمعظم انقلاب فرمودند اگر کسی می خواهد بترسد بترسد اما ازطرف مردم نترسد.
بالاخره ما نفهمیدیم مگربرجام سایه جنگ روازسرمابرنداشت بس چرابازم مردم روازجنگ می ترسونید.البته مردم خوب می دونن امریکابدون قطعنامه به عراق وسوریه حمله کرداماچرااقایون اصراردارندبگن برجام سایه جنگ روازسرمادورکردج ای تعجب داره.احتمالادلی لش اینه که برجام افتاب تابان نشدوطلوع نکرده غروب کرد
چه در دوره اوباما چه در دوره ترامب حالا هم که ترامب گفته تا سه ماه دیگه به برجام بایبندیم این یعنی باره کردن برجام چرا که همون سرمایه گذاران خیالی هم که قراربودباایران همکاری کنن فعلادست نگه می دارند.
=
یافته: مخاطب گرامی
با سلام. لطفا" موقع تایپ کردن کلمات را از هم جدا تایپ کنید.( فاصله بین کلمات)
نقل قول کردن
#3 شهرام 1396-02-06 09:59
ایشون گفتن که ردصلاحیت هاموجب بد ببینی مردم به نظام میشه امانگفتن ردصلاحیت گسترده اصولگرایان درانتخابات شورای شهرموجب بدبینی میشه.بیاریدکاب صداقت روبرای اقای صادقی.
نقل قول کردن
#4 شهرام 1396-02-06 10:07
چرااقای به اصطلاح صادقی به شعورملت توهین می کنند.
ایاواقعابیست وچهارمیلیون ازمردم ایران فریب سیب زمینی روخوردن وبه احمدی نزادرای دادن.
نیست خودشون وکیل الدوله تشریف دارن حالاانتظاردارن رسانه ملی هم رسانه دولتی باشه.هرجندکه عملکردیک ماه اخیرصداوسیما کاملا به سود روحانی بود.
راستی اقای صادقی درباسخ به خبرنگارتسنیم گفته بودشایدجهانگیری به نفع روحانی کناربره بستگی به شرایط داره.بعدازاینکه خبرگزاری تسنیم این خبرروبخش کردصادقی اون روتکذیب کردبعدش هم تسنیم فایل صوتی مصاحبه روبخش کرد.بختیاری هامردمان صادقی هستند
نقل قول کردن
#5 شهرام 1396-02-06 10:13
زیان هایی که تاچهل سال جبران نمی شودمثل فرارمغزهاو..... خخخ ایشون خجالت کشیدن بگن زیان هایی مثل درگیری هابیل وقابیل جنگ چالدران.قحط ی جنگ جهانی دوم کودتای بیست وهشت مردادو......
نقل قول کردن
#6 اکبر-ظ 1396-02-06 11:45
من از طرفداران روحانی بودم امسال دیگه به ایشون رای نمیدم اگر به روند اجرای طرحهای عمرانی لرستان نگاه کنید در این چهار سال دولت روحانی حرفی برای گفتن ندارد .استاندار محترم در تاریخ دوم اردیبهشت 96 در حین بازدید از طرح راه اهن و بزرگراه اراک- خرم اباد فرمودند این طرحهای زیر ساختی برای نسل بعدی است {منظور اجرای کند پروژههای عمرانی در لرستان است}.در ضمن وضعیت اشتغال و معیشت مردم خود گواه بر عملکرد ضعیف دولت روحانی است لذا نباید چهار سال دیگه فرصت سوزی بشه و دوباره به این دولت ناکارامد رای داد .
نقل قول کردن
#7 شهرام 1396-02-06 13:28
باتشکرازسایت محترم یافته.حتماازاین به بعدمطالب روبادقت بیشتری تایب می کنم.
نقل قول کردن
#8 بی طرف 1396-02-06 14:00
زنده باد اصلاحات ،؛زنده بادروحانی که ایران را از انزوا در اورد،
نقل قول کردن
#9 مردآزما 1396-02-06 14:27
جناب دکتر صادقی شما اول تکلیف خودتان روشن کنید بعد به دیگران توصیه کنید اول همه را تخریب می کنید بعد توصیه به اعتدال می کنید این هم از عجایب این دولت و طرفدارانش است از دیگران انتظار همه چیز دارند ولی از خودشان نه، شما یک روز افشاگری می کنید و یک روز دیگر تکذیب
نقل قول کردن
#10 محمد 1396-02-06 16:52
چرا 4 سال دیگر فرصت بدهیم؟!ضرر هرچه زودترگرفته شود بهتر و عقلانی تر است، ملت آگاه ایران اجازه نخواهد داد حکومت اشراف دنیاطلب بیش از این ریشه بدواند. صداقت ویژگی بارز مردم لرستان است و انتظار دارند که مدیران هم با مردم صادق باشند
نقل قول کردن
#11 شایان 1396-02-07 06:31
به نقل از بی طرف:
زنده باد اصلاحات ،؛زنده بادروحانی که ایران را از انزوا در اورد،

این سیاست او باعث شد بیکاری و رکود اتفاق بیفتد.ولی به جاش تورم کم شد ولی گرانی سر جاش ماند.این کل سیاست روحانی بود.بقیه هم که به درد ریاست جمهوری نمیخورند.
نقل قول کردن
#12 لرستانی 1396-02-09 07:58
خجالتی هم خوب چیزی است 4سال دیگر؟
نقل قول کردن
#13 لگاریتم 1396-02-11 20:05
شما فقط رای مردم لرستان رو می خواهید،حتی نماینده ها شده اند وکیل الدوله،چه دلیلی دارد نماینده خرم آباد بشود رئیس ستاد روحانی؟من هیچگاه به روحانی و اصلاحطلبان رای نمی دهم
نقل قول کردن
#14 محمد 1396-02-23 20:10
به نقل از بی طرف:
زنده باد اصلاحات ،؛زنده بادروحانی که ایران را از انزوا در اورد،

آدم بی طرف ازین آقا طرفداری نمیکنه..
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا