یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاران جهت ارائه خدمات به مردم استان را از وظایف دولت برشمرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "هوشنگ بازوند" در مراسم افتتاح ساختمان پزشکان نور خرم‌آباد که صبح امروز برگزار شد با تقدیر از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جهت احداث این ساختمان، ارائه این‌گونه خدمات به مردم را ضروری و ارزشمند برشمرد.
 ‌وی از همه سرمایه‌گذاران بومی خواست با سرمایه‌گذاری در استان ضمن ایجاد کارآفرینی زمینه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان را فراهم نمایند.
استاندار لرستان تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاران جهت ارائه خدمات به مردم استان را از وظایف دولت ذکر نمود.

مشخصات ساختمان پزشکان نور خرم‌آباد
 این ساختمان در ۸ طبقه و زیربنایی به مساحت 3 هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال در مدت ۳ سال توسط بخش خصوصی احداث گردیده است.
 ساختمان نور متشکل از مجموعه تصویربرداری شامل: رادیولوژی، سونوگرافی، سی‌تی‌اسکن و آزمایشگاه پاتوبیولوژی شامل بخش‌های؛ بیو شیمی خون‌شناسی، هورمون، بیولوژی مولکولی و ژنتیک است که با تجهیزات پیشرفته روز دنیا خدمات درمانی را به بیماران ارائه می‌نماید.
 در این ساختمان تعداد ۲۲ واحد مطب پزشکان وجود دارد.
بر اساس توافق با دانشگاه علوم پزشکی استان یک طبقه از این ساختمان در اختیار پزشکان فوق تخصص این دانشگاه قرار گرفته که با تعرفه دولتی 4 هزار تومان، در حوزه اطفال، قلب، عفونی، گوارش و کبد، بیماران را ویزیت می‌نمایند.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1396-02-02 16:30
تسریع در ساخت پروزه های زیر ساختی مثل راه اهن خرم اباد-درود-اندیم شک بزرگزاه اراک-خرم اباد و نیروگاههای لرستان باعث ترغیب سرمایه گذاران برای فعالیت بیشتر در لرستان می شود .الان بهترین سرمایه گذاری برای لرستان ساختن کارخانه های پایین دست پتروشیمی مثل -کارخانجات ساخت پی وس سی-فایبرگلاس-لا ستیک سازی و غیره است .شیلات و کشاورزی و معادن سنگ استان و البته گردشگری هم قابلیتهای خوبی برای سرمایه گذاران هستند .
نقل قول کردن
#2 امیر رضاپناه 1396-02-02 22:51
سلام
لطفا آدرس این ساختمان را هم اعلام فرمایید.
نقل قول کردن
#3 همشهری 1396-02-02 23:10
اگر در سطح شهر عوارض نوسازی اینقدر زیاد نباشد قطعا ساخت وساز بیشتر واشتغال هم بیشتر می شود در ساختمان سازی شهرداری ومراحل کاری اخذ پروانه اکثرا منصرف شده خواهشمند جناب شهردار هر کس درخواست مجوز ساخت وساز می کند یک مباشر در شهرداری از میان این همه جوان بیکار بدار تحت نظر خود شهرداری وتا اخر مراحل اداری را پیش برده واز این اتاق اون اتاق مردم را نجات بده وهزینه کمی بگیرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا