یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: با اعلام اسامی تائید شدگان کاندیدای ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا در حال ورود به فضای تبلیغاتی انتخاباتی هستیم.
به گزارش خبرنگار یافته حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید "احمد میرعمادی" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان این که شورای نگهبان به وظیفه خود عمل کرده است و صلاحیت‌ها را بررسی نموده، افزود: طبیعی است ما بایستی قانون را تمکین کنیم.
وی با بیان این که نباید تمرد از قانون صورت بگیرد، افزود: همه ما، وقتی‌که یک‌نهاد رسمی مطابق با قانون وظیفه خود را انجام می‌دهد از آن تصمیمات قانونی بایستی تمکین کرد.
امام‌جمعه خرم‌آباد ادامه داد: کاندیداها و طرفدارانشان تلاش می‌کنند عموم مردم را به‌سوی خود جذب کنند اما مسئله مهم این است اخلاق انتخاباتی بایستی رعایت شود چرا که نظام ما، نظامِ اسلامی، دینی و اخلاقی است و رعایت اخلاق لازمه کارها است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی همچنین با بیان این که هزینه کردن اموال کلان و گسترده توجیه شرعی ندارد، تأکید کرد: تخریب و تهمت در جریان تبلیغاتِ انتخاباتی، خلاف شرع، ایمان و اسلام است.
وی با بیان این که وعده‌های دروغ و غیر قابل تحقق از روش‌های تبلیغاتی غلط است، ادامه داد: زیر سؤال بردن اصل نظام از سوی برخی کاندیداها از روش‌های غلط تبلیغاتی است و طبیعتاً مسئولان باید با این روش‌ها مقابله کنند.
امام‌جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: در این راستا یکی از مسائلی که خیلی مهم است حفظ آرامش جامعه و فضای انتخاباتی است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی افزود: مثلاً برگزاری کنسرت موسیقی بانوان در خرم‌آباد آن‌ هم نزدیک انتخابات باعث می‌شود فضای انتخابات آرامش نداشته باشد.
وی افزود: امروزه متأسفانه برگزاری کنسرت‌ها در سطح استان در حال گسترش است لذا این موضوع باید تجزیه تحلیل شود.
امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه برخی‌ها با مانور دادن بر روی برگزاری کنسرت‌های موسیقی به دنبال تحکیم صندلی ریاست خود هستند، خاطرنشان کرد: کسی که به شرع و دین اسلام متشرع باشد، این کارها را نمی‌پسندد.
میرعمادی افزود: عده‌ای با برگزاری کنسرت‌ها به دنبال تجارت موسیقی هستند و جیب‌های خود را از این راه پر می‌کنند و کاری با این ندارند که خلاف شرع و حرام بودنی در کار باشد.
وی با بیان اینکه چه توجیهی دارد کنسرت بانوان در خرم‌آباد اجرا شود، خاطرنشان ساخت: عده‌ای میگویند برگزاری کنسرت باعث شادی مردم می‌شود اما من می‌گویم شادی مردم بارونق اشتغال صورت می‌گیرد نه با برگزاری کنسرت!
امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه برگزاری ۳۰۰ کنسرت در طول این دولت هنر نیست، ادامه داد: مردم لرستان کمبود این را ندارند که بانوان برایشان خوانندگی کنند و نباید کاری کنیم مؤمنان از این اقدامات آزرده‌خاطر شوند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که لرستان پایلوت اقتصاد مقاومتی است نه پایلوت کنسرت‌های موسیقی، گفت: در آستانه انتخابات چگونه انتظار داریم مردم مؤمن این صحنه‌ها را ببینند و سکوت کنند فلذا از وزیر ارشاد و شورای تأمین استان می‌خواهیم جلوی این کنسرت را بگیرند.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهار داشت: سپاه پاسداران از بدو تأسیس تاکنون منشأ خیرات و برکات بوده است.
امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه از ابتدای جنگ، سپاه مسئولیت بر عهده داشته است و در میدان ۸ ساله دفاع مقدس پیروز شده، افزود: سپاهیان و جان‌برکفان این مملکت اجازه ندادند خاک ما به اشغال بعثی‌ها بیافتد.
حجت‌الاسلام و المسلیمن با تأکید بر اینکه در هرجایی که توطئه بود و براندازی بود سپاه نقش خود را ایفا کرده است، افزود: سپاه در بحث مقابله و جلوگیری بانفوذهای دشمن اقدامات چشمگیری انجام داده است.
وی ادامه داد: امروزه سپاه هزاران طرح‌ها و پروژه‌ها را در کشور انجام می‌دهد به‌طور مثال سپاه حضرت ابوالفضل (علیه‌السلام) در جهت محرومیت‌زدایی در سطح استان اقدامات قابل‌توجهی انجام داده است.
امام‌جمعه خرم‌آباد افزود: ۵۳ پروژه محرومیت‌زدایی توسط سپاه حضرت ابوالفضل (علیه‌السلام) در سطح استان امروزه در حال انجام است.

مصطفی باقری/یافته

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا