یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار خرم‌آباد اظهار داشت: پارک کوهستانی ۱۰ هکتاری در منطقه «مخمل کوه» خرم‌آباد احداث می‌شود
به گزارش پایگاه خبری یافته، “یحیی عیدی بیرانوند” صبح دوشنبه 14 فروردین ماه در جریان بازدید از آبشار ششم مخمل کوه اظهار داشت: با توجه عزم مدیریت شهری برای توجه بیشتر به مناطق کم برخوردار و همچنین شرایط خاص توپوگرافی و طبیعی منطقه مذکور تصمیم بر آن شد که یک پارک کوهستانی ۱۰ هکتاری در این محل تأسیس شود.
وی ادامه داد: یکی دیگر از امتیازات منطقه مذکور وجود چشمه‌های دائمی آب در این محل است و وجود این چشمه‌ها می‌تواند طراحی پارک را به سمت استفاده از طرح‌های مبتنی بر عنصر آب سوق دهد که از آن جمله می‌توان به احداث آبشارهای هنری در یک محیط مستعد کوهستانی و صخره‌ای، آب‌نما و بسیاری طرح‌های دیگر اشاره کرد.
شهردار خرم‌آباد تأکید کرد: ایجاد پارک‌های محله‌ای بزرگ و کوچک با تاکید بر استفاده از عنصر آب در اقصی نقاط شهر یکی از سیاست‌های شورای شهر و مدیریت شهری در دو سال گذشته بوده است گفت: در صورت ادامه این رویکرد به‌زودی شاهد سه برابر شدن سرانه فضای سبز خرم‌آباد خواهیم بود.
عیدی بیرانوند گفت: فضای سبز یکی از اساسی‌ترین عناصر شهرهای جدید است که برنامه ریزان و طراحان شهری به علت نقش آن در زیبایی شهر، پاکیزگی هوا، تلطیف روحیه و ارتقا سلامت شهروندان و جذب گردشگران تأکید ویژه‌ای بر ارتقا آن دارند.

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر 1396-01-14 12:05
خرم آباد الآن دهها پروژه نیمه کاره داره، چطور وقتی این طرحها تکمیل نشدن پروژه های جدید تعریف می کنید؟!پارک بزرگ شاپوری رو تکمیل کنید که با استقبال خوب شهروندان و گردشگران مواجه شده اما در حال حاضر وضعیت نامناسبی داره.در ضمن حرف و ادعاتونو در خصوص مشخصات پروژه های گردشگری خرم آباد نقض نکنید،صداقت خیلی بهتره.به عنوان مثال طی دو سال گذشته حتی تا همین دو ماه پیش که دیواره فضای دریاچه شاپوری کاملاً بسته شده بود بارها گفتید مساحت این دریاچه هشت هکتار و یک هکتار بزرگتر از دریاچه کیو هست،اما بعد از آبگیری اعلام کردید دریاچه شاپوری فقط شش هکتاره!!!
نقل قول کردن
#2 سعید 1396-01-14 12:15
به نظرم منطقه بکر رو دستکاری نکنن بهتره جا واسه پارک زیاد هست
نقل قول کردن
#3 امیرزاده 1396-01-14 12:24
با ریختن تخم چمن تو زمین های وسیع که نمیشه گفت سرانه چند برابر شد . شهردار محترم لطفا از پارک عباس آباد شهر اراک دیدن فرمائید . اون هم چشمه داره و جایی بسیار زیبا شده .
نقل قول کردن
#4 کامین ک ج 1396-01-14 13:26
شهردارمحترم تشکر بابت احداث پارک جدید اماخداوکیلی اول پارک های توی شهر وتکمیل بکنید بعدش بیرون شهر کاسیت دوساله شداماتکمیل نشد شاپوری یک ساله انتهای پشته جدیده انتهای درگرم بوستان آبشار
نقل قول کردن
#5 سعید 1396-01-14 13:55
اقای شهردار ،بله فضای سبز خیلی هم خوبه ولی خواهشا فکری هم به حال اسفناک اسفالت این شهر بکنید.واقعا فاجعست.در ضمن نگه داری درست ومطلوب از فضاهای سبز موجود وزوال تدریجی پروژه های گذشته با این وضعیت بودجه شهر خرم اباد هم مزید بر علت خواهد شد.
نقل قول کردن
#6 محسن 1396-01-14 14:19
شهري مثل خرم اباد كه وضيعت اسفالت اسفناكي دارد فضاي سبز دراولويت نيست
نقل قول کردن
#7 فعال محیط زیست 1396-01-14 14:56
مخملکوه یک میراث طبیعی هستش بهتره بیش از این ویران نشود و ضمن اینکه قبل از دست اندازی به عرصه های طبیعی اول به دنبال پیوست زیست محیطی طرح باشند بعد تبلیغات کنند.
نقل قول کردن
#8 جلال رحیمی 1396-01-14 15:49
این بهترین عیدی درسال جدید برای مردم محروم این منطقه است. از آقای شهردارخیلی ممنونیم .این نام نیک است که برای همیشه میماند.
نقل قول کردن
#9 جلال رحیمی 1396-01-14 18:43
خیلی متاسفم برای این همشهری های عزیز که احداث پارک مخملکوه آبشارشش رابه نقد کشیده اند معلوم است دغدغه شهرراندارند و آینده نگرنیستند خب اگر این پارک دیراحداث شود زمین آن توسط سودجویان تبدیل به آلونک های غیرمجازمیشود.هم انطورکه آقای شهردار عنوان کرده اند چون این منطقه دربالادست دارای چند چشمه دایمی میباشد با حداقل هرینه شهر دارای پارک مناسبی خواهدشد.
نقل قول کردن
#10 سپهر 1396-01-14 19:10
مسئولان محترم خرم آباد بر استفاده از عنصر آب در اقصی نقاط شهر تاکید می کنند اما در عمل یا کمیت پروژه های آبی را اندک طراحی می کنند یا اینکه پروژه ها تعطیلند.چرا وعده احداث دریاچه ای بزرگتر از کیو در پارک شاپوری محقق نشده؟؟؟چرا مجتمع تفریحی پارک آبی جزیره در بام شهر خرم آباد سالهاست به تعطیلی کشیده شده؟؟؟چرا پروژه پهناورترین آبشار شهری ایران در منطقه کوی جهادگران بعد از گذشت سه سال هنوز نیمه کاره است؟؟؟چرا آبشار مصنوعی پارک شریعتی که چشم انداز زیبایی به کوه مدبه و پارک شریعتی میدهد هر سال بعد از تعطیلات نوروزی تعطیل می شود؟؟؟!!!چرا منابع آبی دره ی خرم آباد اینقدر به سادگی هدر می روند؟؟؟!!!
نقل قول کردن
#11 ابراهیم 1396-01-14 22:53
مخملکوه هنرمندی خداست خرابش نکنید شهردار محترم لطفا به فکر پیاده رو ها و آسفالت افتضاح کوچه ها و خیابان ها و هزار مشکل اساسی دیگه باشید..
نقل قول کردن
#12 امرایی 1396-01-15 08:42
مسئولین محترم لطف کنند فکری برای دامهایی که هر ساله در این فصل مخمل کوه را به چراگاه تبدیل کرده اند بنمایند . اگر این روند ادامه داشته باشد تا چند سال دیگر مخمل کوه هم به سفید کوه تبدیل می شود. ضمناً سنگ بزرگ علامت نزدن است.لطف کنید سوراخ سنبه های عدیده خرم اباد را پر کنید.آسفالت یک خیابان کوچک( خایدالو) به پروژه ای عظیم تبدیل شده است پارک ده هکتاری پیشکش!
نقل قول کردن
#13 سعید 1396-01-15 09:25
آقای شهردار محترم چرا به فکر رفاه و آسایش شهروندان از طریق بهبود پیاده رو ها و آسفالت معابر و دسترسی ها نیستید و فقط درحال چمن پاشی هستید؟؟ ما تو مرکز شهرمون هزاران مشکل داریم احداث پارک در الشتر به چه درد ما میخوره؟؟؟ ایجاد فضای سبز و چمن پاشی چون در کوتاه مدت جواب میده باعث فریب افکار عمومی میشه و احتمالا در انتخابات مجلس آینده خیلی میشه ازش استفاده کرد!! وگرنه آقای شهردار بجای احداث پارک در کوهستان بکر، یه فکری بحال سه راه گلدشت و زیرگذر بهارستان میکردن.. متاسفم
نقل قول کردن
#14 خاطره 1396-05-04 15:35
ابا ابش خشک شده یا نه !
نقل قول کردن
#15 خاطره 1396-05-04 15:36
تدئ
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا