یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 رئیس سازمان برنامه و بودجه لرستان و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت: با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط رهبری، کار در لرستان به‌ صورت جدی آغاز شد.
به گزارش ‌پایگاه خبری یافته، "علی هادی‌چگنی" در جلسه‌ی مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان، با ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته، اظهار داشت: خوشبختانه از همان آغاز مسیر به‌درستی تعیین شد و بخش خصوصی به عنوان محور توسعه قرار گرفت.
وی افزود: واقعیت این است که دولت دیگر توان و صلاحیت سرمایه‌گذاری ندارد و در همه‌جا این مهم به عهده‌ی بخش خصوصی گذاشته شده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه لرستان تصریح کرد: 9 هزار میلیارد تومان منابع در نظر گرفته شد که از این مبلغ، 70 درصد آن باید توسط بخش خصوصی تأمین می‌شد.
وی با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از شورای نظارتی استان در احیاء پروژه‌های راکد بیان داشت: در قانون بودجه رقم‌های چشمگیری نداشتیم، با این وجود با تدبیر استاندار لرستان انجام پروژه‌های زیرساختی استان در دستور کار قرار گرفت.
هادی‌چگنی از تشکیل پنجره‌ی واحد سرمایه‌گذاری و پایش پروژه‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان سایر فعالیت‌های صورت گرفته نام برد و بیان داشت: خوشبختانه فعالیت‌های صورت گرفته خودشان را در حوزه‌ی شاخص‌ها نشان داده‌اند که کاهش نرخ بیکاری از 20 درصد در سال 91 به 13 درصد و رشد تراز تجاری از 30 میلیارد تومان به 60 میلیارد تومان ازجمله‌ی این تغییرات شاخص هستند.

دیدگاه‌ها  

#1 بیکار 1396-01-08 14:19
فرزند بیکار این استان چطور نرخ بیکاری با ارقام و اعداد کاهش جدیدی میکند ولی از بین این مردم لرستان حتی از بین هم محله ای های با مدارک عالی بازهم کسی مشغول ب کار نشده!!! دیگر ارقام بس است
نقل قول کردن
#2 محمود 1396-01-08 21:34
بدون تردید بیکاری به شدت افزایش پیدا کرده، دلیلش هم واضح است چون کار مهمی مثل پتروشیمی خرم‌آباد انجام نگرفته که بیکاران جذب آنجا شوند، بعضی از مسئولین طراز اول استان هم به این مهم اشاره داشته اند، اگر آمار تغییری داشته است بخاطر این است که معیار شاغل بودن و تعریف آن تغییر کرده است، در این دولت هرکس هفته ای 1 ساعت کار کند شاغل نامیده میشود اما قبلا معیار چند روز در هفته بود
نقل قول کردن
#3 کاندیدا 1396-01-10 08:59
کاش طرحی هم برای آدم های راکد ارائه می شد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا