یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گفت: رانندگان بین‌شهری بهتر است از طريق پایانه‌ها و شركت تعاوني تاكسيراني اقدام به پذيرش مسافر نماييد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ «رضا شيراوژن» در توصیه‌هایی برای اطلاع‌رسانی و آموزش همگاني با هدف کاهش و مهار وقوع جرم در جهت جلوگيري از وقوع سرقت خودرو در پايان سال و تعطيلات نوروزي به شهروندان، گفت: از انتقال مسافران جوان و مشكوك كه كرايه بالا پيشنهاد می‌دهند خودداري شود زيرا احتمال بروز اتفاقات ناگوار وجود دارد.
وی افزود: در حين انتقال مسافران مواظب حركات مشكوك آن‌ها بوده و مراقب حملات احتمالي آن‌ها باشيد.
سرهنگ «شيراوژن» ادامه داد: حتی‌الامکان از انتقال مسافر به مناطقي كه آشنايي نداريد خودداري نماييد و در صورت انتقال سعي كنيد از مسير اصلي و پرجمعيت تردد نماييد.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان بیان داشت: سارقان گاهي تحت پوشش‌های خانوادگي، رانندگان را به مناطق خلوت و زير پل‌ها هدايت كرده اقدام به اخاذي و سرقت اتومبيل می‌نمایند لذا توصيه می‌گردد به محض برخورد با اين قبيل مسافران هوشيارانه عمل نماييد.
وی اظهار داشت: گروهي از سارقان به‌منظور اغفال راننده در يك مسير و فواصلي اندك قرارگرفته به عنوان مسافر سوار می‌شوند و در فرصت مناسب با همكاري يكديگر مبادرت به سرقت خودرو و اخاذي از راننده می‌نمایند.
شیروان تأکید کرد: به هنگام مسافر از پذيرفتن هر نوع خوراكي و آشاميدني از طرف مسافران خودداري نماييد زيرا ممكن است با مسموم كردن شما مبادرت به سرقت خودرو نمايند.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان با اشاره به این که در نقل انتقال مسافران بين شهري به خصوص شب‌ها به هيچ وجه بنا به درخواست آنان از مسير اصلي خارج نشوند چرا كه امكان دارد دامي گسترده باشند، افزود: رانندگان بین‌شهری بهتر است از طريق پایانه‌ها و شركت تعاوني تاكسيراني اقدام به پذيرش مسافر نماييد و حتی‌المقدور از پذيرش مسافر بین‌راهی خودداري كنند.
وی اضافه کرد: سارقان در مناطق خلوت و كم تردد به بهانه تمام كردن بنزين مستقرشده از رانندگان تقاضايي بنزين می‌نمایند سپس در يك فرصت مناسب با همدستان خود كه در فاصله كمتري قرار دارند به آنان ملحق شده ضمن سوق دادن به مناطق خلوت شهر، مبادرت به سرقت به عنف می‌نمایند.

دیدگاه‌ها  

#1 حمید ت 1396-01-01 14:01
واقعا آدم لال میشه ،اینطور خبرای میشنوه ، باید اینگونه مسائل رو جامعه شناسان ریشه یابی کنند و دنبال درمان این مشگل باشن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا