یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: اولویت اول در ستادهای اجرایی خدمات سفر، تکریم و حرمت گزاری مهمانان نوروزی است
به گزارش پایگاه خبری یافته؛ آیت‌الله "سید احمد میرعمادی" در مراسم افتتاح ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان با تبریک سالروز ولادت با سعادت فاطمه زهرا (س) و روز زن بر سفارش و توصیه اسلام مبنی بر رعایت اخلاق خوش و معاشرت نیکو با مهمان اشاره کرد و با تقدیر از تلاش‌های آموزش و پرورش افزود: اصل دیگری که در رابطه با مهمانان نوروزی باید رعایت شود مهمان‌نوازی است.
وی روحیه مهمان‌نوازی را در بین مردم لرستان بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت: خلق و خوی مردم لرستان در برابر مهمان صمیمیت، صفا و بی‌پیرایگی است.
آیت‌الله میرعمادی نقش عوامل اجرایی را بسیار مهم و سازنده برشمرد و افزود: باید از وجود افرادی استفاده شود که خلق و خوی مناسبی داشته باشند و معرف خوبی برای فرهنگ لرستان باشند.
وی در ادامه بر این نکته تاکید کرد که تعطیلات نوروزی فرصتی را فراهم کرده تا ما پیام‌رسان فرهنگ غنی لرستان باشیم و با تهیه و تدوین بسته‌های مناسب فرهنگی آن‌ها را با لرستان بیشتر آشنا کنیم.
امام‌جمعه شهرستان خرم‌آباد در ادامه به ضرورت تسهیل در انجام کار مراجعین اشاره کرد و افزود: باید تکنولوژی‌های جدید را به کار گرفت تا مسافران نوروزی بتوانند به صورت اینترنتی نسبت به رزرو کردن اتاق اقدام کنند.
وی در پایان با اشاره به ضرورت هدایت مسافران در سطح شهر به بازدیدهای خود از مراکز اسکان آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش در این حوزه موفق عمل کرده و امکانات مطلوبی را برای مهمانان نوروزی فراهم کرده است.
 رتبه سوم کشور در شاخص رضایت ارباب‌رجوع
مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در این مراسم با تبریک ولادت باسعادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) به کسب رتبه اول لرستان در شاخص اطلاع‌رسانی و تکریم ارباب‌رجوع، رتبه سوم کشور در شاخص رضایت ارباب‌رجوع؛ رتبه نخست غرب کشور و دهم کشور در شاخص پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 102 هزار مسافر نوروزی در ستاد اجرایی آموزش و پرورش پذیرش و اسکان شد که امسال این آمادگی تا پذیرش 140 هزار نفر وجود دارد.
 خدا نظر دریکوند به سیاست استاندار پرتلاش لرستان برای تغییر استان از معبر گردشگری به مقصد گردشگری اشاره کرد و افزود: 200 آموزشگاه در قالب 2 هزار کلاس درس، 5 مرکز آموزشی رفاهی معلم و یک اردوگاه دانش آموزی در درجه‌بندی ویژه، یک و دو تجهیز شده تا مسافران نوروزی با آرامش تعطیلات خوبی را در استان سپری کنند.
وی به جذب اعتبارات جدید از طریق وزارت اشاره کرد و گفت: امسال 300 دستگاه یخچال، 300 دستگاه تلویزیون و قریب به 400 تخته فرش خریداری و بین شهرهای مجری اسکان توزیع گردید.
دریکوند به ارتقاء کلاس‌های ستاد اسکان اشاره کرد و گفت: کلاس‌های درجه سه به درجه‌دو ارتقاء یافته است.
 وی در ادامه به تلاش‌های شبانه‌روزی 450 نفر عوامل اجرایی اشاره کرد و افزود: پیش‌بینی‌شده تا در مواقع نیاز و ضرورت از سالن‌های ورزشی و نمازخانه هم استفاده شود.
پیش از سخنان مدیر کل آموزش و پرورش لرستان مجتبی بهمنیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‌آباد در سخنانی از آمادگی برای استقبال مطلوب و شایسته از مهمانان نوروزی خبر داد
شایان ذکر است به منظور خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، فرماندار شهرستان خرم‌آباد، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان؛ مدیران نواحی یک و دو آموزش و پرورش خرم‌آباد و جمعی از فرهنگیان، ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان رسماً فعالیت خود را آغاز کرد

دیدگاه‌ها  

#1 پایار لر 1395-12-30 07:34
بدون نژاد پرستی مردمان" لر "بهترین مردمان ایران و جهان هستند که حواس همه چیز را در تمام زمینه ها دارند./هیچ قوم مردمی بهتر از قوم بزرگ لر ندیدم./زنده باد لرستانات__پایار لر.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا