یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه‌ای از نسبت به وقوع سیل در کشور اخطار داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع هم‌وطنان عزیز می‌رساند از روز 5 شنبه 26 اسفندماه با نفوذ اولین موج بارشی شاهد آغاز بارش‌ها از سمت غرب کشور خواهیم بود.
به نظر می‌رسد حداقل تا 5 فروردین 96 شاهد گذر امواج متعدد بارشی از روی کشور خواهیم بود.

 اخطار ویژه
روز دوشنبه هم‌زمان با اولین روز سال 96 شاهد ورود یکی از قدرتمندترین امواج سال از سمت جنوب کشور خواهیم بود. این سامانه بارش‌های بسیار سنگینی را در بخش‌های جنوبی، غربی و جنوب غرب کشور به همراه خواهد داشت.
 وقوع سیل در استان‌های، خوزستان، بوشهر، فارس، هرمزگان، کرمان، لرستان، چهارمحال و کهگیلویه و بویراحمد حتمی خواهد بود. بارش در طول 3 روز اول نوروز در برخی از این مناطق تا بیش از 200 میلی‌متر هم خواهد بود.
 توصیه اکید می‌گردد مردم عزیز طی 4 روز ابتدایی نوروز جهت مسافرت مقاصد غربی، جنوب غربی و جنوبی کشور را به‌هیچ‌وجه انتخاب نکنند.
طی روزهای ابتدایی نوروز شاهد اغتشاشات شدید آب و هوایی در بخش‌های زیادی از کشور خواهیم بود. توصیه می‌گردد مسافرت‌های نوروزی به نیمه دوم نوروز موکول گردد.
 مسئولین و مردم در استان‌های بوشهر، خوزستان، فارس، کهگیلویه، لرستان، کرمان و هرمزگان برای روزهای دوشنبه تا پنجشنبه هفته آتی کاملاً آماده‌باش باشند.
اعزام کاروان‌های راهیان نور بهتر است در 3 روز اول نوروز انجام نشود.
 بهترین مقصد سفر در روزهای ابتدایی نوروز مشهد مقدس خواهد بود. سواحل شمالی کشور هم برای روزهای ابتدایی نوروز مقاصد مناسبی برای مسافرت نخواهند بود.
در شمال غرب نیز شاهد بارش برف در روزهای ابتدایی سال خواهیم بود.
هم‌وطنان عزیز لطفاً سفرهای نوروزی خود را به نیمه دوم نوروز موکول نمایید.
مسئولین در استان‌های اعلام‌شده برای هفته آتی آماده بارش‌های بسیار سنگین باشند.

دیدگاه‌ها  

#1 جواد 1395-12-26 21:41
خدایااااااااااا شکرت...
سال نو مبارک :D :D :D
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1395-12-27 07:44
درسته اعلام کردن در نیمه اول فروردین بارندگی از حد معمول بیشتر اما در نیمه دوم فروردین به بعد خشک سالی شروع میشه.برای همین شرایط ناپایدار و بحران ابی است که باید در لرستان سدسازی در اولویت کارهای مسئولین باشد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا