یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد از درخواست انحلال این شورا توسط اعضا خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمدرضا معظمی گودرزی"در خصوص جلسه امروز شورای اسلامی شهر بروجرد، گفت: در جلسه امروز از 13 عضو شورای شهر 12 عضو حاضر و از این تعداد 6 نفر رأی بر ابقاء و 6 نفر رأی بر عزل شهردار دادند و با توجه به اینکه برای عزل شهردار 9 رأی در شورایی که 13 نفر عضو دارد نیاز است، شهردار در مسئولیت خود ابقا شد.
وی افزود: پس ‌از این جلسه هفت نفر از اعضای شورای شهر درخواست انحلال این پارلمان محلی را دادند. با توجه به اینکه چنین درخواستی برای اولین صادرشده باید مراحل قانونی آن طی و پس از بررسی‌های لازم تصمیم نهایی اتخاذ شود.
رئیس شورای شهر بروجرد خاطرنشان کرد: اگر تعداد اعضای علی‌البدل به‌اضافه اعضای اصلی که در شورا باقی می‌مانند به دلیل استعفای مابقی از 9 نفر کمتر باشد شورا رسمیت نداشته و منحل می‌شود.
وی بابیان اینکه اگر گروهی درخواست انحلال شورا را بدهند من از همه مشتاق‌تر هستم، عنوان کرد: متأسفانه در شرایط فعلی کار پیش نمی‌رود و درصورتی‌که شهرداری با نظارت استاندار فعالیت کند وضعیت بهبود خواهد یافت.
ناصر مرادی از اعضای شورای شهر بروجرد و از امضاکنندگان اصلی درخواست انحلال شورای شهر گفت: در جلسه امروز برای ابقا و یا عزل شهردار رأی‌گیری شد و با غیبت منوچهر درویش بیابانی و از 12 نفر حاضر در جلسه 6 نفر به نام‌های ‎ناصر مرادی، روح اله نظر پور، عزیز شمسیان فر، موسی نیکوکار، مجتبی مقدسی و اشرف چگنی مخالف ابقای شهردار و 6 نفر مابقی نیز موافق ابقای شهردار بودند و چون طبق قانون از 13 نفر عضو شورا باید 9 نفر رأی بر عزل شهردار دهند، عزل شهردار رأی نیاورد و درخواست انحلال شورای شهر بروجرد را امضا کردیم که در روزهای آینده این درخواست به شورای حل اختلاف ارسال می‌شود و در صورت توافق با انحلال شورا، استاندار لرستان به ‌عنوان قائم‌مقام شهردار برای ادامه فعالیت این نهاد تصمیم‌گیری خواهد کرد.
وی با انتقاد از عملکرد ضعیف شورای چهارم شهر بروجرد افزایش بدهی شهرداری به تأمین اجتماعی از 15 به 34 میلیارد تومان، حقوق معوق از سه‌به‌پنج ماه، تجمیع بدهی پیمانکاران و دارایی و اخذ وام 12 میلیاردی با بازپرداخت 16 میلیارد تومانی را بخشی از عملکرد تحمیلی شورای شهر بر شهرداری بروجرد دانست که وضعیت این نهاد را روزبه‌روز بغرنج‌تر از گذشته می‌کند.
مرادی بیان کرد: اعضای معترض به عملکرد مدیریتی شهردار بروجرد در شورای شهر همواره در اقلیت بوده و نتوانسته‌اند راهکارهای ارائه‌شده خود برای بهبود وضعیت فعلی را درنتیجه بی‌اهمیتی دیگر اعضا عملیاتی کنند بنابراین لزومی ندارد در شرایطی که اعضای شورای شهر پاسخی برای اعتراضات کارگران شهرداری و دیگر شهروندان ندارند در مسئولیت خود باقی‌مانده و همچنان نام عضو شورا را یدک بکشند.
منبع: شهر ایما

دیدگاه‌ها  

#1 ارسلان 1395-12-21 20:10
#4 اصلان 1395-12-21 08:50
سلام کاملا فرمایشاتتان صحیح وقابل توجه مسولین بیخیال میباشد....اخیرا اگرعزیزان قدم رنجه فرمایند وپایشان را به روستای سرکانه گریت (20کیلومتر بعداز ابشارهای گریت)بگذارن متوجه جنایات علیه بلوط های کهنسال منطقه خواهند شد که به بهانه ایجاد باغ البالو وگیلاس جنگل وباغ خدادادی بلوط که بدون باغبان ایجاد شده اندومراتع وزمین های منابع عمومی توسط اهالی وبامجوز ارگانهای بدون تفکر دولتی درحال ازبین رفتن است.....لطفا محیط زیست وجهاداستان ومنابع طبیعی قصور نکنند...
نقل قول کردن
نقل قول کردن
#2 سعید 1395-12-22 09:19
متاسفانه همون قضیه همیشگی و عضو بودن اعضای ناکارآمد در شورای شهر خدا به داد این استان برسه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا