یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

صبح جمعه 20 اسفندماه، جمعي از اقشار مختلف مردم خرم‌آباد در دامنه سفیدکوه خرم‌آباد واقع در جنب فرمانداری حضور يافتند و اقدام به كاشت نهال بلوط به یاد شهدای آتش‌نشان کردند.
به گزارش پایگاه خبری يافته، به منظور نکوداشت یاد شهدای آتش‌نشان، توسعه فضای سبز و زیباتر کردن جلوه دامنه سفیدکوه خرم‌آباد، بيش از 200 نفر از علاقه‌مندان محيط زيست و طبيعت لرستان در هوایی مطبوع با مشاركت در اين اقدام شايسته، به كاشت نهال بلوط و گونه‌های‌ بومی در بخش‌هاي مختلف اين منطقه مبادرت كردند.
اين برنامه با به دعوت شهرداری خرم آبادو آتش‌نشانی مرکز استان و شرکت گسترده مردم طبیعت دوست خرم‌آباد و انجمن‌هاي زیست محیطی استان نمایندگان ادارات، صدا و سیمای مرکز لرستان و نمایندگان نشريات و خبرگزاري‌ها صورت پذيرفت.
در بخشی از این برنامه به یاد 16 شهید آتش‌نشان حادثه پلاسکو تعداد 16 نهال بلوط کاشته شد.

شایان ذکر است ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری تقاطع خیابان فردوسی تهران حدود ساعت 8 صبح روز پنجشنبه (30 دی) دچار حریق شد و پس از حدود سه ساعت عملیات اطفای حریق، ساختمان به یک‌باره فروریخت که پس از 9 روز تلاش امدادگران، پیکرهای 15 شهید آتش نشان از زیر آوار ساختمان خارج شد که با احتساب شهادت یک آتش نشان در بیمارستان شهید مطهری، 16 آتش نشان در حادثه پلاسکو به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. همچنین در این حادثه 4 شهروند (کسبه و مالکان مجتمع تجاری پلاسکو) جان خود را از دست دادند.









دیدگاه‌ها  

#1 خدیجه 1395-12-20 23:37
جناب آقای شهردار لطفا حقوق معوقه سازمان های شهرداری رو پرداخت کن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا