یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل صداوسیمای مرکز لرستان گفت: 92 درصد از جمعیت استان لرستان از سامانه دیجیتال برخوردار هستند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، محمد بازوند صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در صداوسیمای مرکز لرستان برگزار شد، با اشاره به این‌که 275 ایستگاه گیرنده و فرستنده در استان وجود دارد، افزود: امیدواریم در سال 96 در صورت تأمین اعتبار بتوانیم کلیه نقاط استان را به پوشش سامانه دیجیتال، تجهیز کنیم.
وی به پیشنهاد یکی از خبرنگاران در خصوص تهیه یک برنامه تحت عنوان نقد و بررسی مطبوعات لرستان پاسخ مثبت داد و گفت: افزود: بر اساس این پیشنهاد، یک برنامه هفتگی یا ماهیانه برای بررسی و نقد رسانه‌های استان در صداوسیمای مرکز لرستان در نظر گرفته می‌شود.
مدیر کل صداوسیمای مرکز لرستان با اشاره به اهمیت فضای مجازی در کشور، اظهار داشت: شورای عالی فضای مجازی در کشور تشکیل‌شده است و بر همین اساس یک چارت سازمانی به معاونت‌های صداوسیما تحت عنوان معاونت فضای مجازی به ما ابلاغ گردیده است.
بازوند ادامه داد: یک نفر را به‌عنوان معاون فضای مجازی به سازمان مرکزی معرفی نموده‌ام و در صورت این‌که موردقبول آن‌ها قرار بگیرد به‌عنوان معاون فضای مجازی صدا سیمای مرکز لرستان معرفی خواهد شد.
 وی در بخشی از سخنانش عنوان برنامه‌های شبکه افلاک را در ایام نوروز، برنامه‌های؛ نمای افلاک، سرزمین بلوط‌ها، مستند شگفتی‌های دنیای حیوانات، فیلم‌های سینمایی، مستندهای سینمایی سیمای استان‌ها، برنامه خانواده، راهیان نور، سریال‌های متعدد، برنامه زنده ذکر کرد.
مدیر کل صداوسیمای مرکز لرستان همچنین در خصوص اعتماد مردم به رسانه ملی، اظهار داشت: بر اساس نظرسنجی‌های مرکز افکار سنجی صداوسیما، میزان 98.2 درصد مردم استان لرستان به اخبار بخش‌های خبری سیمای استان و 100 درصد به اخبار بخش‌های خبری صدا اعتماد دارند.
بازوند میزان مخاطب برنامه‌های سیمای لرستان 78 ذکر کرد و گفت: این مخاطبین نسبت به برنامه‌های سیمای لرستان رضایت 92 درصدی دارند.
وی همچنین در حوزه برنامه‌های صدا و رادیویی نیز اظهار کرد: مخاطبین این حوزه هم حدود 33 درصد هستند که 100 درصد آن‌ها از برنامه‌ها رضایت دارند.
مدیر کل صداوسیمای مرکز لرستان با بیان این که نگاه صداوسیما به عملکرد مسئولان دولتی و اجرایی به‌طور هم‌زمان سلبی و ایجابی است، تصریح کرد: امسال در راستای سال اقتصاد مقاومتی، تعداد 20 مستند فاخر در این مرکز تولیدشده است.
بازوند با اشاره به این مطلب، گفت: یکی از این مستندات را تعطیلی کارخانه پارسیلون و احیای مجتمع کشت و صنعت لرستان عنوان کرد.
وی در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره به جذب نیروی جدید در صداوسیمای مرکز لرستان عنوان کرد: بر اساس آئین‌نامه‌های ابلاغی سازمان، هیچ‌گونه استخدام و جذب نیروی جدید ندارد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان افزود: سیاست سازمان بر این است که از کارمندها سایر ادارات که توان اجرای برنامه، گویندگی و... را دارند بهره‌برداری صورت گیرد.


مصطفی باقری/ یافته

 

دیدگاه‌ها  

#1 دلی 1395-12-18 21:37
درسش کردی آقای بازوند :P :P :P
نقل قول کردن
#2 امین رضایی 1399-01-14 22:15
اقای بازوند چقد مطمئن میفرماید صد درصد بینندگان راضی هستند . در شبکه افلاک تبعیض قومیتی به طور کامل میتوان دید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا