یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

دادستان الیگودرز گفت: کسانی که در ایام چهارشنبه پایان سال باعث برهم زدن نظم اجتماعی و تخریب اموال عمومی شوند تا پایان تعطیلات عید نوروز بازداشت خواهند شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "حسین صالحی" با اعلام این مطلب گفت: هرساله در چهارشنبه پایانی سال عده‌ای به بهانه‌ي برگزاری یک سنت قدیمی که هیچ‌گونه ریشه‌ای در اعتقادات دینی ما ندارد، دچار هیجانات کاذب شده و نظم عمومی را مختل می‌نمایند که همین امر موجبات مزاحمت برای مردم و تخریب اموال عمومی را فراهم می‌نماید و به‌واسطه انجام این اقدامات تعدادی از هم‌وطنانمان دچار آسیب‌های جدی جسمی و حتی نقص عضو می‌شوند.
وی با انتقاد از کم‌توجهی برخی خانواده‌ها نسبت به فرزندان خود در این ایام افزود: از والدین تقاضا می‌شود ضمن انجام نظارت بیش‌تر بر رفتار و عملکرد فرزندانشان شیرینی آغاز سال نو را بر کام خود تلخ نکنند.
دادستان الیگودرز به قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با مخلان نظم عمومی و اجتماعی اشاره نمود و گفت: چنانچه فرد یا افرادی در امر تهیه و فروش و توزیع مواد محترقه فعالیت داشته باشند و یا این‌که با اقدامات خود باعث برهم زدن نظم عمومی، ایجاد مزاحمت برای مردم و ایراد صدمه جسمانی به مردم و تخریب اموال عمومی شوند یقیناً برخورد دستگاه قضایی بسیار سخت‌گیرانه خواهد بود و آنان تا پایان تعطیلات سال نو بازداشت خواهند شد و محل کسب افراد سودجو نیز در چهارچوب قانون پلمپ خواهد شد و ضمن نصب پارچه بر سر درب مغازه حتی ممکن است به ابطال جواز کسب آن‌ها نیز منجر گردد.
وی با اشاره به نتایج مثبت برخورد دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در سال‌های گذشته افزود: انتظار این است که امسال نیز همچون سال‌های قبل مردم همکاری خوبی با نیروی انتظامی و نیروی مقاومت بسیج در سطح حوزه قضایی داشته باشند در غیر این صورت دستگاه قضایی مصمم به برخورد قاطع با مخلان نظم عمومی و مزاحمین است تا مردم بتوانند در سایه آرامش به استقبال سال جدید بروند.

دیدگاه‌ها  

#1 احسان 1395-12-18 12:09
به جای این هشدارها و ترسوندن مردم، در هر شهر چند مکان برای چهارشنبه سوری و آتش بازی تعیین کنید تا مردم با خانواده برن و لذت ببرن و خطرات هم کاهش پیدا کنه
نقل قول کردن
#2 بچه لر 1395-12-18 15:26
متاسفانه همیشه سعی می کنن بجای فراهم کردن امکانات برای شادی مردم به نوعی با اصل موضوع مخالفت کرده و آنرا انکار می کنند. بهتر نیست کاری را که غالب مردم به آن علاقه دارند و اسباب شادی آنها را فراهم می کند بپذیرید و مکان هایی را با نظارت کامل برای انجام آن در اختیار مردم قرار دهید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا