یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم بروجرد و اشترینان گفت: عده‌ای برای خدمت به مردم، مانع‌تراشی می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، عباس گودرزی در خصوص نامه تکذیبیه شهردار بروجرد در خصوص عدم پرداخت حقوق کارکنان اظهار داشت: صبح امروز قبل از دستور کار مجلس تصمیم گرفتم مشکلات شهرداری بروجرد را به داد مسؤولین برسانم.
وی با بیان این که خطاب به دولت و رئیس مجلس عنوان کردم که کارگران شهرداری بروجرد از ابتدای مهرماه حقوق نگرفته‌اند، افزود: خانواده‌های کارگران شهرداری بروجرد به دلیل وضعیت مالی دچار مشکلات شدید شده‌اند.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان با اشاره به این که در سخنرانی خود، تقاضا کردم به این عزیزان رسیدگی شود، خاطرنشان کرد: اما در پایان جلسه زمانی که در محل جایگاه هیات رئیسه حضور پیدا کردم آقای لاریجانی به من اظهار داشتند که برگه‌ای از سوی شهرداری بروجرد به ما واصل‌شده است و در آن ذکر گردیده که کارکنان شهرداری، 4 ماه است که حقوق نگرفته‌اند نه 6 ماه!
گودرزی ادامه داد: همچنین در این نامه اعلام‌شده که 70 درصد کارکنان شهرداری عیدی دریافت کرده‌اند.
وی گفت: شهردار از ریاست مجلس درخواست کرده است که تکذیبیه این موضوع نیز صادر شود.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان با بیان این که معنای این نامه این است که ما (شهرداری بروجرد) مشکلی نداریم، تصریح کرد: جای تعجب است! به‌جای این‌که ابراز خوشحالی کنند که مشکلات شهرستان به گوش مسؤولین می‌رسد، تکذیبیه صادر می‌‌کنند!
وی اظهار کرد: این کار باعث شد در حضور رئیس مجلس، دیگر نمایندگان خواستار شدند که حوزه ایشان (بروجرد) مشکلی ندارد و به حوزه ما رسیدگی نمایید.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان گفت: سؤال اینجاست چرا مانع‌تراشی صورت می‌گیرد و جلوی خدمت به مردم گرفته می‌شود؟
گودرزی با بیان این که چگونه نامه شهردارِ یک شهرستان در طول چند ساعت بدون طی شدن روال به دست رئیس قوه مقننه می‌رسد، تأکید کرد: چه کسانی پشت این پرده قرار دارند که این نامه را سریعاً به دست ریاست قوه مقننه می‌رسانند و جلوی خدمت به مردم را می‌گیرند؟




  

دیدگاه‌ها  

#1 رضا 1395-12-16 03:46
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
الان باید از ایشون معذرت خواست که بجای 6 ماه فقط 4 ماه حقوق معوقه دارند؟ از آقای استاندار میخوایم که از ایشون یک تقدیر خاص بشه
نقل قول کردن
#2 عدالتی 1395-12-16 15:14
حقوق از گذشته های دور بصورت ماهیانه پیش بینی شده است نه 4 ماهه . 6ما یا 4 ماه حقوق نگرفتن نشان از سوء مدیریت است در این شرایط بسیار اسف بار اقتصادی برای یک کارمند که صرفا به حقوق متکی است یک ماه حقوق نگرفتن یعنی اون چیزی که بعضی ها متوجه نیستن دوم اینکه شما که میتونید در عرض دو ساعت یک نامه رو بدین به رییس مجلس پس حقوق 4 ماهه رو پرداخت کنید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا