یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: طرح جمع‌آوری معتادین متجاهر و دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر بایستی تا پایان سال اجرا شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته، هوشنگ بازوند شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به این که گردشگران وارد استان می‌شوند لذا بایستی سیمای معتادین متجاهر را از بین ببریم.
وی با بیان این که نباید بگوییم مقابله با خرده‌فروشان مواد مخدر خلأ قانونی دارد، افزود: نباید دست روی دست گذاشت و بایستی وارد عمل شد.
استاندار لرستان در قسمتی از سخنانش در مورد کلیپی منتشرشده در خصوص تخریب یک‌منزل در منطقه کوی فلسطین، اظهار داشت: اقدام شهرداری قانونی بوده و قابل‌تقدیر است اما متأسفانه فضای مجازی قانون‌گریزی آن مالک را ذیل عنوان کلیپ مطرح نکردند و با متهم کردن شهرداری به حیثیت این نهاد لطمه وارد کردند.
بازوند با تأکید بر این‌که در خصوص تخریب این منزل باید مدیریت و تدبیر بهتری انجام می‌شد، خاطرنشان ساخت: شهرداری می‌بایست ابتدا برای آن مالک خانه‌ای خریداری می‌کرد و آن‌ خانواده را اسکان می‌داد اما گویا آن مالک این را هم قبول نکرده است و درنهایت با هماهنگی‌های قضایی تخریب شد.

شهردار خرم‌آباد در پاسخ سؤال استاندار در خصوص موضوع انتشار کلیپ تخریب یک‌منزل در محله کوی فلسطین، به تشریح کامل این موضوع پرداخت و گفت: با توجه به این که محله کوی فلسطین 33 هزار نفر جمعیت دارد و یک متر فضای سبز برای این مردم وجود ندارد لذا بر آن شدیم نسبت به ایجاد فضای سبز برای این مردم اقدام کنیم.
عیدی بیرانوند افزود: بر همین اساس شهرداری نسبت به خرید زمین 11 هزار متریِ راه و شهرسازی که در آن محله وجود داشت اقدام نمود.
وی ادامه داد: در این زمین چندین منزل سازمانی هم وجود داشت که ساکنین آن حدود بیست سال در آن سکونت داشتند.
شهردار مرکز لرستان این منزل که هیچ‌گونه سند قانونی برای احراز هویتش وجود نداشت: افزود: ایشان اظهار داشت که فقط یک قولنامه از مالک قبلی که در آن سکونت داشته را در دست دارد.
عیدی بیرانوند گفت: شهرداری با نیت خرید وارد مذاکره شد به‌طوری‌که 2 مرتبه شخص خودم به منزل این مالک رفتم اما متأسفانه مالک قیمت را از 60 میلیون تومان ابتدا به 140 و درنهایت به 300 میلیون افزایش داد.
وی تصریح کرد: طی هماهنگی با دادستان محترم خرم‌آباد و در میان گذاشتن این موضوع، تصمیم اتخاذشده این بود که منزل توسط مالکین تخلیه و سپس تخریب شود.
شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: آن خانم پیر که در کلیپ مشخص است را چند ساعت قبل تخریب، از خانه سالمندان به محل تخریب آوردند و اقدام به فیلم‌برداری نمودند.
عیدی بیرانوند اظهار داشت: ما با این مالک توافق‌نامه هم انعقاد کردیم اما ایشان منزل را تخلیه نمی‌کرد.
وی با بیان این که فرزندان این مالک از شهرداری در خصوص کلیپ منتشرشده، عذرخواهی نموده‌اند، افزود: پس از تخریب منزل، پول این ملک را به مالک پرداخت نمودیم.



 
مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 حسن شاقلی 1395-12-11 21:43
تخریب منازلی که واقع در طرحهای مصوب شهرداری هستند امری اجتناب ناپزیر ومطابق قانون میباشد ولی میبایست کلیه حقوق حقه صاحبان املاک به انها پرداخت شود و پس از کسب رضایت انها نسبت به تخریب منازل انها اقدام نمود .
نقل قول کردن
#2 امیر 1395-12-11 22:40
مواد فروشان و اراذل هر محله ای کاملا شناخته شده هستن و خلا قانونی هم نداریم.الان کاسبی موادفروشا چنان پر رونق شده که دستگاه کارتخوان دارن و مشتری بعد خرید مواد کارت میکشه!!!!!!!!!! چطور برای مردم عادی این موجودات شناخته شده هستن ولی برای نیروی انتظامی و دادگستری ناشناس!!!!!!!!! !!!
نقل قول کردن
#3 اهورا 1395-12-11 23:33
تعریض خیابان انقلاب چی میشه یکی میاد بره دریاچه کیو میمونیم چطور آدرس بدیم نه تابلو درست حسابی نه چیزی استاندار هم از وقتی امده با وعده استان گردشگری چند سال هست سرمردم رو کلاه گشاد گذشتن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا