یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: 40 هکتار زمین با هدف توسعه سراب دوره به محدوده این منطقه اضافه می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "هوشنگ بازوند" در حاشیه نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان در فرمانداری شهرستان چگنی افزود: با اضافه شدن این زمین‌ها یک پارک در این محدوده احداث می‌شود.
وی بابیان اینکه اعتبار موردنیاز برای این طرح تخصیص خواهد یافت، گفت: شرکت مرغ ماهان نیز قرار است 300 میلیارد ریال در این شهر سرمایه‌گذاری کند که قرار شد تا 15 اردیبهشت‌ماه این طرح به بهره‌برداری برسد. 
بازوند افزود: با پیگیری‌های انجام‌شده قرار است فاز دوم این شرکت نیز انجام شود و از خروج این فاز از استان جلوگیری شود البته این کار نیازمند موافقت بنیاد شهید است.
وی گفت: برنامه زمان‌بندی طرح‌های نیمه‌تمام که بیش از 16 سال از کلنگ زنی آن‌ها گذشته مانند ایستگاه پمپاژ میش آخور ظرف یک هفته باید انجام شود.
استاندار لرستان در خصوص مشکلات برخی از مردم این شهرستان با منابع طبیعی اظهار کرد: قرار شد کمیته‌ای با مسئولیت معاون اقتصادی استانداری تشکیل شود تا بتواند در این خصوص حکمیت کند.
وی با اشاره به طرح راه‌سازی بین این منطقه و ویسیان افزود: این طرح حدود هشت کیلومتر است و دو شهر را به هم متصل می‌کند و امیدواریم در سال آینده آسفالت شود.
نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان 18 مصوبه در راستای طرح‌های عمرانی و فرهنگی داشت.
این شهرستان حدود 45 هزار نفر است.
 

دیدگاه‌ها  

#1 سردار 1395-12-07 19:08
خداروشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا