یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: انتقاد از اعضای شورای شهر باید با ارائه شاخص و ارزیابی باشد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمدحسین پور" صبح امروز در نشست خبری مشترک شهرداری و شورای شهر با اصحاب رسانه در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص به تاراج رفتن زمین‌های شهری، اظهار داشت: قضاوت و انتقاد باید با ارائه شاخص و مستندات باشد.
وی افزود: شورای شهر خرم‌آباد هیچ طرحی را بدون طرح‌هایی که شهردار به صحن شورا می‌آورد را تصویب نمی‌کند.
رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با بیان این که امروز تصمیم گرفتم برای انتخابات آینده شورا کاندید نشوم، تصریح کرد: اعضای شورا از مردم هستند و از کره مریخ نیامده‌اند.
حسین پور خاطرنشان کرد: این‌گونه نیست که زمین‌های شهر به تاراج رفته باشد چراکه دستگاه‌های نظارتی استان روی تمامی موضوعات حساسیت دارند و اگر موردی باشد بدون اتلاف وقت، برخورد مقتضی را انجام می‌دهند کما اینکه قبلاً هم انجام داده اند.
وی با بیان این‌که دوره اول شورای شهر خرم‌آباد از افراد سرشناس و شناخته‌شده، در دوره دوم افراد سیاسی، دوره سوم طایفه گراها و در دوره چهارم چهره‌های محبوب را تشکیل می‌دهد، گفت: به دوره چهارم شورا نمره خوبی می‌دهم اما من نمی‌توانم به خودم نمره بدهم چراکه اگر این کار را انجام بدهم، به شعور مردم توهین کرده‌ام.
رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به این‌که دوره چهارم شورا را اگر با دوره‌های قبلی مقایسه کنید می‌توانید افزایش سرانه فضای سبز، فضاهای ورزشی و... را متوجه شوید، افزود: وضعیت ورودی‌های شهر قبل از دوره چهارم شورا چگونه بود؟! اما امروز شاید اجرای پروژه‌هایی در ورودی‌های شهر هستیم که توسط شورای شهر مصوب شده‌اند.
حسین پور در بخشی از سخنانش به سازمان مهندسین استان انتقاد کرد و گفت: این سازمان چند هزار پروانه مجوز برای مهندسین صادر کرده است اما یک نفر از آن‌ها برای طرح مطالعاتی زیرگذرهای پل شهدا و پل دارایی زاده ما را کمک نکردند.
وی تصریح کرد: به‌عنوان یک مهندس وقتی از این زیرگذرها عبور می‌کنم از خودم خجالت می‌کشم.
رئیس شورا سلامی شهر خرم‌آباد همچنین در بخشی از سخنانش اظهار کرد: انجمن‌های مردم‌نهاد و خبرنگاران در خیلی از موارد ما را بیدار و چشم ما را نسبت به مسائل مربوط به شهر خرم‌آباد بینا کرده‌اند.


مصطفی باقری/ یافته

دیدگاه‌ها  

#1 حاصلی 1395-12-04 16:32
جناب حسین پور بنده هم مثل شما با عبور از زیرگذرها خجالت میکشم اما سوال اینکه وقتی تمام این زیرگزرها در زمان معاونت عمرانی وقت بصورت یک جانبه و بدون مشورت و با کج سلیقگی ایشان انجام شده و وجود این زیرگزرها حاصل وجود افراد بی کفایت در ان زمان بوده چرا در مجموعه پروژه های شهرداری از ایشان مجددا جهت مدیریت پروژه (ابشار طلایی) استفاده میکنید؟
نقل قول کردن
#2 سعید 1395-12-04 16:54
ما خودمون که مهندس نیستیم از دیدن این زیرگذر خجالت میکشیم چه برسه به مهندسا . بخدا آدم نمیدونه چه اسمی رو خرم آباد بذاره پروژه ها یا تموم نمیشن یا اگرم تموم بشن به بدترین شکل ممکن درمیان حیف این همه نعمت که تو این شهر و استان ریخته ...
نقل قول کردن
#3 میرزایی 1395-12-04 17:32
همه بر میگرده به معاونت عمرانی وقت ، من زمانی که از این زیرگذرها عبور میکنم حس میکنم دارم از زیر یه پل تو روستا عبور میکنم
نقل قول کردن
#4 بابک 1395-12-04 17:52
خرم اباد نیازمند به نقشه جامع توسعه ای دقیقا مانند شهرهای بزرگ و کلان است تا با برنامه ریزی و اجرای آن به ان دست یابد وگرنه هیچگاه نمیتوان و نباید انتظار توسعه و پیشرفت برای شهری را داشت که هر مسئولی بنا بر مصلحت یا اقتضا و امکانات و حتی سلیقه خود در ان دستی برده و در نهایت شکلی کج و ماوج از ان برای دوره هایی طولانی همچون گذشته برجای خواهد ماند
نقل قول کردن
#5 متین 1395-12-04 19:14
این زیر گذر ها رو اگه به ساده ترین بنا می دادید بهتر حلش میکرد با دو تا اجر و یه بند یه زیر گذر صاف درست می کرد ولی هزار ماشاالله با این همه تجهیزات و دوربین های مهندسی و غیره نمی تونند یه زیر گذر صاف و شکیل درست کنند و این زیر گذر ها اگه میشدند رو گذر خیلی بهتر بود و میشد از زیرشون استفاده ای کرد ولی الان که رو شون بازه و شهرداری هم هیچ برنامه ای براشون نداره
نقل قول کردن
#6 اکبر-ظ 1395-12-04 19:21
ببینید اقای حسین پور حالا نظام مهندسی کمک نکرده میتونید از مردم کمک بگیرید .فکر می کنید بهترین ایده ها را چه کسانی ارائه می دهند ؟ خیلی از افراد هستند که بدون اینکه سمتی در دستگاههای دولتی داشته باشند صاحب استعداد و سلیقه اند. میتونید با فراخوان از فکر اونا استفاده کنید.جایزه بذارید مردم رو تشویق کنید از علمشون از تواناییهاشون استفاده کنید .
نقل قول کردن
#7 قلاوند 1395-12-04 19:32
امان از نبود تخصص بین مسوولین وقت که منجر به احداث این حوض ها در شهر ماشدند
نقل قول کردن
#8 اگاه 1395-12-04 21:08
آخه دوست عزیز خیلی ها با دیپلم(اگه واقعا خودشون گرفتن!!!) استخدام شدند و در کمالوند با چند جلسه کلاس نیم و بند و اشنا بازی برا نمره فوق لیسانس گرفتن! به نظر شما اینها متخصص اند؟
نقل قول کردن
#9 علی 1395-12-04 21:12
به نقل از خرم آبادیم:
عجبا
این دوره زحمت زیادی کشیدید خسته نباشید
دوره بعدی رو بذارید برا کسایی که متخصص تر هستن
مطمئنن اگه مردم شهر من عبرت گرفته باشن دیگه بدون تحقیق رای نمیدن
استاندار و مسئولین محترم لطفی بکنید و مدرک تحصیلی رو در اولویت قرار بدید.البته فارغ التحصیلانی رو انتخاب کنیدکه لااقل دو الی سه مقاله ارائه داده باشن و توانایی برگزاری کنفرانس دادن بدون نیروی کمکی رو داشته باشن.

بسیار سنجیده بیان کردید اون مهندسی روکه این زیر گذرهارو طراحی کرده باید به مردم معرفی بشه ومدرکش باطل بشه تااز ضرروزیان به ملت جلوگیری بشه.
نقل قول کردن
#10 کارمند شهرداری 1395-12-04 22:33
واقعا گل گفتی جناب حسین پور.
طایفه گرایان شورای سوم بودند که بچه ای بدون هیچ سوابق اجرایی و مدیریتی همچون شما را مدیر و شهردار کردند و به متخصصین و میران کار بلد شهرداری توهین و به مردم ظلم نمودند . ضمنا همیشه هنرمندان خوش صدایی همچون جنابعالی بدلیل گرم کردن مجالس شادی مردم محبوب ترند .
نقل قول کردن
#11 جمشید نژاد _شهرداری 1395-12-04 22:44
همه این زیرگزرهای فاجعه بار در زمان مسوولیت اقای خورشیدوند احداث شدند
نقل قول کردن
#12 همشهری 1395-12-04 22:53
آقای حسین پور واسه صحت حرفت

زیر گذر بهارستان رو به رو گذر تغییر بدید
بدون شک رئیس شورای آینده هم مثل شما
در چنین کنفرانسی میگه..واقعا برای مسئولین
گذشته خرم آباد متاسفم که این زیر گذر رو
احداث کردن
البته کاملا به شما حق میدیم که نسبت به
زیر گذر شهدا و مسئولین پیشین شهر خورده بگیری


آقای حسین پور شما به مسئولین آینده شهر
این حق رو میدید که به زیر گذر احداث شده
در زمان ریاست شما اعتراض کنن و طرح رو
غیر کارشناسی عنوان کنن؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#13 محمدی 1395-12-05 00:30
نزدیک انتخابات است دیگه هرکس بایدتنورش را طوری داغ کند.
نقل قول کردن
#14 سید نادرصورتیان 1395-12-05 08:30
سلام خیلی جاهای دیگه هم هست که باید جهت ندانم کاری های مسولین گذشته وحال خجالت بکشند ....من جمله عدم رعایت طرح تفصیلی شهر خرم ابادباعنایت به قلعه زیبا وسرابهای منحصربه فردش عدم رعایت حریم درختان تناور خ سازمان شمالی باساخت وسازهای بی رویه که نفس درختان را گرفته اند .... و مسیر چشمه ها وسرایب ها رابه جای ساماندهی وزیبا سازی وایجاد دریاچه های متعدد کیپ وبه معبر تبدیل کردند همچون گرداب سنگی وسراب سرچشمه (شهوا)وده هاقصور مختلف دیگر که میتوانست این شهر رابه پایلوت جذب توریست که منجر به درامدزایی واشتغالزای وکاهش آسیب های اجتماعی شود... ان شا...که این احساس مسولیت پذیری واعتراف جناب حسین پور بابی باشد برای احساس مسولیت کردن دیگر مسولین ارشداستان وشهر همچون استاندار ومعاون عمرانیش ومدیر کل شهرسازی ورییس بازررسی ودادستان وشهردار وسایرین شوراهای کم کار واحساس خطر کردن آیندگان در صورت عدم کارایی ...
نقل قول کردن
#15 امیر 1395-12-05 10:10
به نقل از اگاه:
آخه دوست عزیز خیلی ها با دیپلم(اگه واقعا خودشون گرفتن!!!) استخدام شدند و در کمالوند با چند جلسه کلاس نیم و بند و اشنا بازی برا نمره فوق لیسانس گرفتن! به نظر شما اینها متخصص اند؟

درود به شرفت که حقیقتو گفتی
نقل قول کردن
#16 شهروند باشیم 1395-12-05 12:47
خیلی آدم کاردان دلسوز تو این شهر هست ولی رابطه جای خود رابه ضابطه داده متاسفانه"""""""
نقل قول کردن
#17 خادم ملت 1395-12-05 14:08
احسنت به همشهریان عزیزم
یک انقلابی و پیرو رهبری باید روحیه مطالبه گری داشته باشه
وقتی حضرت آقا اجازه نقد سازنده از خودشون که عاری از هر نقصی هستن رو داده هیچ مسئولی حق نداره از گفتن نقاط ضعفش توسط ولی نعمتانش که مردم هستن گلایه مند بشه.
آقایان شورای شهر و جناب آقای بازوند لطفی بکنید طرح های موجودی که در مرکز استان هستن رو آنالیز کنید اگه جایی قصوری شده مسببین رو تنبیه کنید و اگه قصوری صورت نگرفته مجریان طرح رو تشویق کنید. مردم بهترین داور هستن. کاری نکنید که همین مردم برای اعاده ی حقشون به حضرت آقا متوسل بشن
چرا که ایشان در باب اجرای عدالت و حق خاص ترین هستن.
نقل قول کردن
#18 خیری 1395-12-05 14:14
جنب حسین پور حرفات احسنت داره یعنی خود شو هم با طایفه بازی به جایی رسیدید
نقل قول کردن
#19 عباس 1395-12-05 15:26
از ماست که برماست وقتی در انتخابات شورای شهر که محل حضور افراد متخصص و کاربلد و دارای شناخت از مسائل مدیریت شهری است به .... رأی میدیم نباید انتظار داشته باشیم که مشکلات شهر به صورت تخصصی و با نگاه آینده محور حل بشه
نقل قول کردن
#20 ارش 1395-12-05 18:43
در کدوم ایین نامه و دستور العمل، طراحی زیر گذر به سازمان نظام مهندسی واگذار شده که دراین راستا سازمان نظام مهندسی کوتاهی کرده
ودر زمان ریاست شمادر کدوم طرح عمرانی با سازمان نظام مهندسی و یا سایر اساتید لایق حرفه مهندسی مشورت شده
نقل قول کردن
#21 ارش 1395-12-05 18:47
به نقل از حاصلی:
جناب حسین پور بنده هم مثل شما با عبور از زیرگذرها خجالت میکشم اما سوال اینکه وقتی تمام این زیرگزرها در زمان معاونت عمرانی وقت بصورت یک جانبه و بدون مشورت و با کج سلیقگی ایشان انجام شده و وجود این زیرگزرها حاصل وجود افراد بی کفایت در ان زمان بوده چرا در مجموعه پروژه های شهرداری از ایشان مجددا جهت مدیریت پروژه (ابشار طلایی) استفاده میکنید؟

مگر نه اینکه پیمانکار ومهندس مشاور طرح رو معاونت عمرانی انتخاب کرده و همین مشاور پل ۹ دی طراحی و نظارت شد که نتیجش رو ......
نقل قول کردن
#22 صحراکار 1395-12-05 22:33
نوشدارو بعد از مرگ سهراب.
سوال اصلی این است که در زمان ساخت اینگونه پروژه ها امثال ایشان کجا بودند که اکنون خجالت می کشند.
ضرب المثل دیگری میگوید جلوی ضرر را هر کجا بگیریم منفعت است.بنابراین برای اینکه بعدها امثال ایشان خجالت نکشند لطفا جامعه حرفه ای را در مراحل تصمیم گیری پروژه های فعلی بگذارند.
ضعف نهادهای مردم نهاد اینجا خود را نشان میدهد.
نقل قول کردن
#23 محمد ح 1395-12-05 23:35
ضمن عرض سلام. بعید میدونم جناب مهندس حسین پور از قانون نظام مهندسی اطلاع نداشته باشن.
در قانون نظام مهندسی برای کنترل و نظارت پروژه های عمرانی هیچگونه جایگاهی پیش بینی نشده و خارج از وظایف سازمان هست.
ظاهراً این روزها همه یاد گرفتن وظایف خود رو به گردن دیگران بیاندازن و البته که در نزدیکی انتخابات شورای شهر این حرفهای عوام پسند کم گفته نمیشه.
نقل قول کردن
#24 محمدرضا 1395-12-07 08:24
داخل زیر گذرهای شهدا فقط جون میده بعضی... کمانچه بزنن و بعضی دیگر، چهچه سر بدن و آواز بخونن برا آباد کردن شهرمون. ضمنا آقای مهندس اگه شما خجالت می کشید از زیر گذرها بگذری ما بعنوان شهروند خجالت می کشیم در سطح شهرتردد کنیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا