یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مجتمع متکدی سرای خرم‌آباد با حضور مسوولین استان افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، صبح امروز مجتمع متکدی سرای خرم‌آباد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، فرماندار و شهردار خرم‌آباد در محله «گل‌سفيد» افتتاح شد.
معاون سیاسی امنیتی فرماندار خرم‌آباد در خصوص افتتاح این مرکز اظهار داشت: اين مكان جزو املاك سازمان بهزيستي بود كه در اختيار شهرداري قرار گرفت و به مجتمع متکدی سرا تبدیل شد.
محمود آشناگر تأكيد كرد: در اين مركز نياز به همكاري دستگاه‌هاي مسئول درزمینهٔ تكدي‌گري داريم و بلافاصله بعد از جمع‌آوري متكديان در اين مركز بايد غربالگري شوند.
وی تصريح كرد: به‌عنوان‌مثال متكدياني كه معتاد هستند بايد به مراكز ماده ۱۶ معرفي شوند، افرادي كه بيمار هستند به دانشگاه علوم پزشكي، بي‌سرپرست‌ها يا سالمندان به سازمان بهزيستي و ساير متكديان نيز به دستگاه‌هاي مربوطه ارجاع خواهند شد.
معاون سیاسی فرماندار خرم‌آباد يادآور شد: متكديان چهره شهر را زشت كرده و باعث ايجاد جو ناامني شده‌اند. برخي متكديان حرفه‌اي هستند و طبق قانون اين كار جرم است.
آشناگر بر تهيه بانك اطلاعاتي متكديان تأكيد كرد و افزود: در اين حالت چنانچه تكدي‌گر جمع‌آوري و به ارگان مربوطه ارجاع داده شود و پس‌ازآن نيز به اين كار مشغول شود، بحث جرم را اعمال خواهيم كرد و مطابق قانون با آن شخص رفتار خواهد شد.
وی تأكيد كرد: لازمه ساماندهي متكديان همكاري همه ارگان‌های مربوطه است و انتظار داريم در اين زمينه از هيچ تلاشي دريغ نكنند.



خبر: رضا طولابی

دیدگاه‌ها  

#1 قدرتی 1395-12-03 17:54
ممنون از همه مسوولین
نقل قول کردن
#2 محمد 1395-12-03 18:44
سپاس.کار خوبیه
نقل قول کردن
#3 پیامنی 1395-12-03 19:00
با سلام ، اگر قرار فقط یه روبان قیچی کنید و بعدش هیچی به هیچی پس روبان رو حروم نکنید و بذارید واسه سبزه های سال نو ، اما اگر کمر همت بستین که این معضل رو حل کنید کار خوبی می کنید
نقل قول کردن
#4 پریا 1395-12-03 19:41
بعید می دونم به این وسیله بشه متکدیان را جمع آوری کرد چون عده ای از اونها کاملا حرفه ای هستند بدبختی اینه گداهای خودمون کم بودن از جاهای دیگه هم میان اینجا انگار میدونن در این شهر گدا پروری صنعتی پر رونق است
نقل قول کردن
#5 خادم ملت 1395-12-03 20:24
احسنت
احسنت
احسنت
خدا خیرتون بده
یه دنیا ممنون
نقل قول کردن
#6 سالما 1395-12-04 07:02
کارآفرینی کنید.
نقل قول کردن
#7 مهدی 1395-12-04 13:26
با این کار مشکل فقر حل نمیشه
نقل قول کردن
#8 کوکلا 1395-12-04 20:56
خیلی خنده دار است افتتاح مرکز متکدیان
نقل قول کردن
#9 عباس 1395-12-05 12:26
سلام اتفاقا بزرگترین اشتباه همین کار بوده وهست چرا که اولا این مراکز باید خارج از شهر باشند دوما در محله های فقیر کتابخانه و ورزشگاه و... کارهای فرهنگی باید بشه نه هر چه بدبختیه مال محله های فقیره چرا مطهری یا شیرخوارگاه یا هر محله دیگری نمیبرند و تعجبم از تائید دوستانه و به به گفتن هاشونه در نظراتی که دادن این محله قابلیت خوبی ها را هم دارد مثلا در طی یکسال گذشته حداقل ۳۰نفر از معتاذانی که ترک کردند جذب مسجد شدند و شدیدا مذهبی و مثمر ثمر برای جامعه لطفا از ناشر خبر تقاضامندم پیگیری اخبار جمع آوری این مراکز و انتقال به محله پولدارها با خارج شهر رو بکنن ممنون
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا