یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر عامل شرکت گاز لرستان از گازرسانی به مجتمع فولاد ازنا و شهرک صنعتی الشتر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "حشمت‌الله شمس خرم‌آبادی" صبح دوشنبه در جلسه کارگروه گازرسانی به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی لرستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای گازرسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی لرستان اظهار داشت: طی سال گذشته کار گاز رسانی به شهرک صنعتی شماره سه خرم‌آباد و همچنین شهرک صنعتی الیگودرز صورت گرفت.
وی با اشاره به عملکرد و برنامه‌های شرکت گاز لرستان برای گاز رسانی به سایر شهرک‌های صنعتی استان عنوان کرد: گازرسانی به شهرک صنعتی الشتر و همچنین مجتمع فولاد ازنا از برنامه‌های سال آتی این شرکت است.
 رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان هم اظهار داشت: گاز از جمله زیرساخت‌های ضروری جهت استقرار صنایع در شهرک‌ها می‌باشد که تا کنون 16 شهرک این استان دارای گاز می‌باشد.
"بختیار رازانی" افزود: از شرکت گاز استان خواستار تسریع در گاز رسانی به سایر شهرک‌های فاقد گاز از جمله شهرک‌های صنعتی دورود 2، پل‌دختر، کوهدشت و بروجرد 2 به ترتیب الویت سرمایه‌گذاری و اشتغال سرمایه‌گذاران شدیم.
رازانی در ادامه تصریح کرد: در این کارگروه مقرر شد در سال آتی دو شهرک صنعتی دورود 2 و الشتر نیز گاز دار شوند.
وی بیان کرد: خوشبختانه شرکت گاز استان آماده همکاری در ایجاد زیرساخت‌های لازم گازرسانی در کلیه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان می‌باشد.
این جلسه کارگروه گازرسانی به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی لرستان صبح امروز در راستای گاز رسانی به واحدهای صنعتی فاقد گاز و رفع مشکلات زیرساخت‌های لازم گازرسانی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با حضور مدیرعامل و مدیر فنی شرکت شهرک‌های صنعتی و مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان و رئیس سازمان جهاد کشاورزی و همچنین مدیرعامل و معاونین شرکت گاز استان برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا