یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان اظهار کرد: آیین‌نامه استفاده از ظرفیت بسیج در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته به‌طور جدی در دستور کار مدیران قرار بگیرد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "هوشنگ بازوند" در جلسه کارگروه استانی هماهنگی پشتیبانی و نظارت بر طرح‌های بسیج سازندگی که یک‌شنبه، یکم اسفند در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: باید از همه ظرفیت‌ها و به‌ویژه ظرفیت بسیج و اردوهای جهادی برای پیشرفت همه‌جانبه استان استفاده شود.
وی با اشاره به این‌که در گذشته در استان لرستان فرصت‌سوزی‌های فراوانی شده است، اضافه کرد: عامل اصلی فرصت‌سوزی در استان لرستان تنگ‌نظری بوده است.
بازوند با تاکید بر استفاده از ظرفیت بسیج در ابعاد مختلف، تصریح کرد: باید از ظرفیت بسیج به‌نحو مطلوب و کامل استفاده شود این در حالی‌است که طبق مصوبه هیئت وزیران باید پروژه‌های مناطق محروم و کمتر توسعه یافته به بسیج سازندگی واگذار شود.
استاندار لرستان افزود: آیین‌نامه استفاده از ظرفیت بسیج در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته به‌طور جدی در دستور کار مدیران قرار گیرد این در حالی‌است که بسیاری از پروژه‌هایی که توسط بسیج انجام می‌شود هیچ سودی برای بسیج ندارد.
وی با اشاره به این‌که رساندن پنج دهستان محروم به سطح دهستان‌های توسعه یافته توسط سپاه یک کار ارزشمند است، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان لرستان در راستای محرومیت‌زدایی دهستان‌های محروم با سپاه همکاری لازم را انجام دهند.
بازوند با اشاره به این‌که یکی‌از وظایف بازرسی لرستان نظارت بر پرداخت‌هایی است که در حوزه اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود، افزود: اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است و آخرین نسخه اقتصاد کشور است.
استاندار لرستان تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یک راهبرد بلندمدت برای کشور است این در حالی‌است که انجام پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم از لحاظ اجتماعی و فرهنگی بسیار ارزشمند هستند و باعث دل‌گرمی مردم می‌شود.

دیدگاه‌ها  

#1 محبت 1395-12-02 00:22
جناب استاندار
عامل فرصت سوزی توسعه استان دست درازی بعضی به بیت المال است نه تنگ نظری که جنابعالی همیشه آنرا بیان میکنی
نقل قول کردن
#2 محسن 1395-12-02 03:37
وقتي كسي مديريت يك استان رو قبول ميكنه بايد پاسخگو هم باشد اينكه هروز يك مقصر معرفي كنيم كه مشكلي حل نميشه عامل فرصت سوزي فقط فقط مديريت ضعيفه
نقل قول کردن
#3 اکبر-ظ 1395-12-02 07:08
اقای بازوند حق با شماست .
نقل قول کردن
#4 خرم و آباد 1395-12-02 08:25
باید این تنگ نظری را به چشم وهم چشمی تبدیل کنید.باید دست زور بالا سرمون باشه تا پیشرفت کنیم.
نقل قول کردن
#5 زهرا 1395-12-02 14:55
باید دلسوزی باشه همدلی باشه همه به فکر پیشرفت استان باشن نه منافع شخصی واقعا تنگ نظری و حسادت نباشه اونموقع استان پیشرفت میکنه
نقل قول کردن
#6 کاندیدا 1395-12-03 09:08
موافقم . جای خیلی از چیزا رو باید با هم عوض کنیم تا مشکلات حل شوند .
نظر ؛از مقوله هایی است که باید باز باشد ؛ و تنگ بودن آن مادر همه ی مشکلات است و از طرفی , باز بودن بعضی چیزا ؛باعث بروز بعضی مشکلات است و باید ....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا