یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی از مصالحه ۶۲ درصد از پرونده‌های ارجاعی به دایره مشاوره کلانتری‌های بروجرد خبر داد
به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ "علیرضا دلیری" ظهر امروز اظهار داشت: با تلاش کارشناسان مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی لرستان، ۶۲ درصد پرونده‌های ارجاعی به دایره مشاوره کلانتری‌های بروجرد در ۱۰ ماه نخست سال جاری به مصالحه ختم شده است.
دلیری افزود: یکی از اقدامات بسیار مفید و مؤثر کارشناسان مشاوره و مددکاری پلیس در کلانتری‌های شهرستان که بسیار مورد استقبال شهروندان قرار گرفته، مصالحه بین افرادی است که به دلیل مسائل مختلف به کلانتری مراجعه کرده‌اند.
وی با بیان این که با تلاش کارشناسان مرکز مشاوره و دوایر مددکاری کلانتری‌ها دو هزار و ۵۰ نفر از خدمات مشاوره بهره‌مند شده‌اند، تصریح کرد: ۶۲ درصد پرونده‌های ارجاعی به دایره مشاوره و مددکاری در سطح کلانتری‌های شهرستان به مصالحه ختم شده است.
فرمانده انتظامی بروجرد افزود: بیشتر پرونده‌های مصالحه شده در دایره مشاوره و مددکاری کلانتری‌های شهرستان شامل اختلافات زناشویی، حقوقی و موارد نزاع و درگیری است که مصالحه برخی از پرونده‌ها با تلاش مددکاران کلانتری‌ها با چندین جلسه پیگیری و رسیدگی کارشناسان مشاوره صورت گرفته است.
سرهنگ دلیری تصریح کرد: واحدهای مشاوره کلانتری‌ها به‌طور روزانه پاسخگوی سؤالات و مشکلات شهروندان در حوزه خانوادگی، حقوقی و آسیب‌های اجتماعی هستند و شهروندان می‌توانند همه‌روزه در ساعات اداری به این واحدها مراجعه و از خدمات رایگان مشاوره پلیس بهره‌مند شوند.
وی یادآور شد: واحد مشاوره و مددکاری پلیس بروجرد در طول هفته به‌جز ایام تعطیل، از ساعت ۷ صبح الی ۱۴ به‌صورت رایگان آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به شهروندان است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا