یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئيس پليس راهور استان گفت: در راستاي برقراري نظم و امنيت و جلوگيري از به وجود آمدن هرگونه مشکلات ترافيكی و راه‌بندان جهت تسهیل در تردد شرکت‌کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن، محدودیت‌های ترافيكي در سطح شهر و مسير راهپيمايي برقرار می‌شود.
سرهنگ منوچهر مرادي رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان لرستانبه گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ " منوچهر مرادي " گفت: شروع راهپيمايي از ميدان شهدا به سمت چهارراه فرهنگ، ميدان شاپور خواست، ميدان عدالت، پل انقلاب، تقاطع بيمارستان، خيابان انقلاب و ميدان 22 بهمن است.
وي در ادامه گفت: تردد كليه وسايل نقليه از خيابان امام حدفاصل 12 برجي به سمت چهارراه بانك، ميدان شهدا، ميدان شاپور خواست، پل انقلاب، تقاطع بيمارستان، خيابان انقلاب و ميدان 22 بهمن به‌صورت رفت‌وبرگشت و تردد از ميدان استانداري به سمت تقاطع بانك و همچنين از پل دارایی زاده به‌طرف تقاطع فرهنگ ممنوع است.
سرهنگ مرادي افزود: ورود از بلوار ولی‌عصر (عج) و ساحلي به سمت ميدان 22 بهمن و تردد وسايل نقليه از بلوار ولايت به سمت ميدان 22 بهمن نيز ممنوع است.
وی به مسيرهاي جايگزين اشاره كرد و افزود: شهروندان می‌توانند براي تردد از بخش مركزي شهر از خيابان امام به خیابان افلاک (دوازده‌برجی) به ميدان آيت اله كمالوند وارد و از پل صفوي و ميدان آزادي ادامه مسیرنمایند و شهرونداني كه قصد عزیمت و تردد از شمال به جنوب شهر رادارند از دو مسیر جایگزین به شرح زیر تردد نمایند:
مسیر جایگزین یک: شهروندان و رانندگان می‌توانند از بلوار ولايت به سمت راست خيابان نگارستان هشتم گردش نموده و از ساحلي تپه شهدا و ساحلي جهادگران از پل جهادگران و محله فلک والدین وارد و سپس ادامه مسیرنمایند
مسیر جايگزين دوم: از بلوار ولايت به خیابان گلستان ششم (70 متري) گردش و به بلوار شهيد شفيع پور وارد و از بلوار شصت متری ادامه مسیرنمایند.
مسير جايگزين خيابان انقلاب از مسير جنوب به شمال ميدان ناصرخسرو – خيابان 20 متري دهخدا – ميدان رازي به سمت بلوار ولی‌عصر (عج) است.
رئيس پليس راهور لرستان در ادامه به كليه شهروندان توصيه كرد: با پليس همكاري لازم در خصوص برقراري محدودیت‌های ترافيكي را داشته و از اصرار بی‌مورد جهت ورود به محدوده طرح خودداري نمايند.
سرهنگ مرادي در پايان گفت: به كليه ساكنين مسير راهپيمايي توصيه می‌شود خودروهاي خود را در داخل پاركينگ منزل پارك نموده و از پارك وسيله نقليه در داخل خیابان‌های مسير راهپيمايي جداً خودداری نمايند، كليه خودروهاي پارك شده در مسير راهپيمايي توسط جرثقيل به يكي از خیابان‌های مجاور انتقال و عواقب آن به عهده مالك وسيله نقليه است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا