یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: درست نیست املاک شهرداری خرم‌آباد را حراج کنند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محسن اقبالی" شامگاه یکشنبه ۱۷ بهمن‌ماه در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در رابطه با زیرگذر شهر خرم‌آباد گفت: استانداری لرستان قرار بود 30 درصد از مبلغ پروژه را پرداخت کند و این در حالی است که استانداری تاکنون یک ریال پرداخت نکرده است.
وی بیان کرد: درست نیست املاک شهرداری خرم‌آباد را حراج کنند و صرف پروژه‌ای کنند که هیچ‌گونه ضرورت طرحی نداشته است.
عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد بیان کرد: کارشناسان ارشد عمران و مهندسین آب شهر خرم‌آباد نظرشان بر این بود که در محل موردنظر هر چند هم ضرورت اجرای طرح نداشته باشد روگذر احداث شود.
وی عنوان کرد: بدون اینکه قراردادی صورت گیرد در روز اول مرحله کلنگ زنی زیرگذر بهارستان انجام شد و متأسفانه در حال حاضر راه دسترسی مردم آن منطقه قطع‌ شده است.
اقبالی تصریح کرد: 90 درصد از اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در شمال شهر زندگی می‌کنند و ای‌کاش روزانه یک‌بار از آن مسیر تردد کنند تا وضعیت منطقه را مشاهده کنند.
وی همچنین افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی ترمینال حافظی و نزدیکی آن به مجموعه پل شاپوری می‌توان از آن به‌عنوان یک فرهنگسرا برای اهالی جنوب شهر استفاده نمود تا برای تأمین منابع مالی پروژه زیرگذر بهارستان به فروش گذاشته شود.

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر- ظ 1395-11-18 15:03
خدا میدونه ساخت زیر گذر بهارستان چند سال طول بکشه؟فعلا که مدتهاست مردم زجر می کشند .
نقل قول کردن
#2 رضا 1395-11-18 16:02
قاعدتاً برای هر طرح اجرایی می بایستی طرح توجیهی تهیه گردد و توجیه اقتصادی آن بررسی گردیده و پس از تعیین ردیف بودجه کلنگ زنی شود.
جالبه اینجا مراحل اجرایی پروژه آغاز گردیده ، تازه دنبال زیر گذر و روگذر هستیم.اگرهرچه زودتر یک پروژه اشتباه اصلاح شود بهتر از اجرای آن است.
نقل قول کردن
#3 سردار 1395-11-18 16:14
رحمت بهت عالیه پیشنهادت . ولی عملا مانع کارشان شوید نه زبانی .
نقل قول کردن
#4 سیدنادرصورتیان 1395-11-19 08:17
سلام احسنت به غیرتت حاج محسن عزیز که دردمردم محروم ومظلوم جنوب شهر را درک میکنید وفریاد برمی آوری....
نقل قول کردن
#5 فرهنگی 1395-11-19 08:42
درود بر مرد پرتلاش شورای شهر حاج محسن اقبالی و کاندیدای محبوب دور بعد مجلس..
نقل قول کردن
#6 سیدنادرصورتیان 1395-11-19 08:43
سلام..
جناب بیرانوندشهردارو مسولین شهرداری محترم باید از جناب نصیری ومهندسین معمار نظام مهندسی مشورت بگیرند ونفس بند آمده مرکز شهر را باز نمایندوحریم قلعه زیباومنحصربفرد راهرچه بیشتر رهاکند.... نه اینکه همچون ساحلی جنوب غربی پل حاجی که حریم قلعه را فروختند وکوچه ای جدید ساختند باغ فیض راهم بخاطر منافع وحقوق افرادناکارآمد به زور استخدام شده (توسط برخی افراد شورای شهر)شهرداری بفروشندوتاصدهاس ال جبران ناپذیر باشد....
صورت گرفتن هرچه بیشترمبلمان زیبای اطراف قلعه مصادف است باجذب بیشتر توریست واشتغالزایی ودرآمدوازدواج وجلوگیری ازآسیب های اجتماعی و....امیدوارم که آقای شهردار اگر عرقی به این شهر دارند ازاجرای مصوبه کمیسیون ماده 5مسکن وشهرسازی که سوپاپ انعطافی است جهت دور زدن طرح تفصیلی شهر تاریخی خرم آباد جلوگیری نمایند ان شاا...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا