یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: توقف پروژه زیرگذر بهارستان هیچ توجیه ندارد.
رضا حاصلي عضو شوراي اسلامي شهر خرم‌آبادبه گزارش پایگاه خبری یافته، "رضا حاصلی" شامگاه یکشنبه ۱۷ بهمن ماه در دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: پروژه زیرگذر بهارستان شهر خرم آباد جز کارهای ضروری و اولویت دار شهر نبود که به هرصورت به این وضعیت تبدیل شده و اکنون باعث آزار، اذیت و رنج افراد آن منطقه شده است.
وی با بیان اینکه مردم شهر نگران وضعیت موجود زیرگذر بهارستان هستند، افزود: ادامه ندادن این پروژه یک نقص بزرگ است و ادامه این روند نیز هیچ توجیه ندارد زیرا در واقع این پروژه کاریست که غیراصولی و غیر کارشناسی آغاز شده است.
این عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد بیان کرد: در این راستا شورای اسلامی شهر خرم اباد در یک وضعیت زمانی قرار گرفت که شاید برخلاف میل باطنی خود اعضا مصوبه مربوط به زیرگذر بهارستان را انجام دادند زیرا شهرداری توانایی مالی نداشت.
وی تصریح کرد: هنگامی که تمام بودجه شهرداری 140 میلیارد است و در کنار آن 200 میلیارد پروژه تعریف کنیم این امر مبنای بودجه بندی، فنی و محاسباتی ندارد.
حاصلی اظهار داشت: شهرداری بارها اعلام کرد من توان دارم و می توانم پروژه زیرگذر بهارستان را انجام دهم و این درحالی بود که ما مشکلات را پیش بینی میکردیم.

دیدگاه‌ها  

#1 سعید 1395-11-18 09:28
جناب آقای حاصلی، چرا این تقاطع ضروری و اولویت دار نبود؟؟؟ آیا پل ولیعصر و برج های دوقلو و بوستان آبشار اولویت دار هستن؟؟! چون در شمال شهر خرم آباد هستن؟؟ چرا مناطق جنوبی شهر براتون اصلا نه اهمیت دارن نه اولویت؟؟ چرا ترافیک وحشتناک بلوار بهارستان اصلا براتون مهم نیست؟؟ بجای احداث تقاطع تمدن و ساحلی خیرآباد-ماسور، تازه میگید این زیرگذرم نمیبایست انجام میشد؟؟ فقط میشه تاسف خورد برای شورا و شهرداری که تمام فکر و ذکرش شده یه قسمت از شهر!
نقل قول کردن
#2 بابک 1395-11-18 11:09
شهرخدم تباد توسعه نیافته است نیاز به زیرساختهای رفاهی 7دماتی اجتماعی متناسب با جمعیت رو به افزایشش دارد ، اینکه بیائیم و شهرداری را مقصر تمام ناکارآمدیها سو تدبیر ها و رشد نامتوازن شهر خرم آباد زیر آواری از مطالبات تلمبار شده که بجز یکی دو دوره در باقی سالهای حیات شهری تقریبا هیچگونه تغییر و تحولی را در چشم انداز توسعه ای نداشته نمیتواند توجیه مناسبی برای فرافکنی های مدیران و مسئولین باشد .
مردم خرم اباد نیز میبایست بعنوان شهروندانی مسئولیت پذیر نسبت به نقش و ارزش جایگاه شهروندی خود آگاه بود و در پرداخت عوارض قانونی که تنها مداخل شهرداری برای تداوم توسعه شهر نیازی مبرم و اساسی است غفلت و کوتاهی ننموده و متعهدانه و مسئولانه شهردار جهادی و انقلابی خرم اباد را برای بیرون اوردن نام خرم اباد از لیست شهرهای توسعه نیافته و و محروم کشور یاری نمایند .
نقل قول کردن
#3 فرهنگی 1395-11-18 11:14
پس بفرما آدمهای فضایی آمدند و پروژه تعریف کردند و کارشناسی و .....معلوم نیست شهردار بازونده یا بیرانوند ....شورای شهر هم که در عالم دیگر پرسه میزند آقای حاصلی .....!!!!
نقل قول کردن
#4 حمید ت 1395-11-18 13:21
خدا یا به سر این شهر چی اومده که بعداز صابری و دهمرده نمیتونیم حتی یه زیر گذر بسازیم...
نقل قول کردن
#5 حسن پور 1395-11-18 14:28
این هم مثل زیر گذرهای قبلی که زمان ؟؟؟معاونت عنرانی اجرا شدند چند سال زندگی مردم رو مختل میکنن و اخر هم یه سازه بد شکل و افتضاح تحویل میدن
نقل قول کردن
#6 رضا 1395-11-18 14:34
برای یک بار هم که شده زیرگذرهای خرم آباد را آسیب شناسی کنید و تصمیم بگیرید واقعاً در چه مکانهایی زیر گذر مناسب تر است و در چه مکانهایی روگذر ؟ سپس قاطعانه در خصوص پروژه های تعریف شده بازنگری کنید.والسلام.
نقل قول کردن
#7 رضا 1395-11-18 15:33
شمامشکل فاضلاب آپارتمانتو حل کن که ساکنینش بامشکل زیست محیط دارن دست وپنجه نرم میکنن زیرگذرپیش کشت آقارض
نقل قول کردن
#8 دالوند 1395-11-18 18:52
چرا شما فقط به فكر شمال شهر هستيد مگر مردم جنوب شهر چه گناهي كردند كه بايد فداي باند بازي شما باشند مطمين باش كه فردا هم براي راي مي آييد وبراي موقعييت خود خواهي امد چطور طرحهاي بالاي شهر انجام ميشوند خداوند از خيانت شما نخواهد گذشت
نقل قول کردن
#9 کوکلا 1395-11-18 21:06
کدام ادم عاقل برای شهری که شبیه دره است و در حداقل بارندگی تبدیل به استخر می شود زیر گذر طراحی کرده در این شهر فقط تقاطع غیرهمسطح و روگذر جواب می دهد و بهتر است همه زیر گذرها را پر کنید
نقل قول کردن
#10 سپهر از خرم آباد 1395-11-18 21:31
مردم خرم آباد همچنین نگران عدم ساماندهی قلعه فلک الافلاک هستند! مردم خرم آباد همچنین نگران وضعیت نامناسب رودخانه خرم رود هستند! مردم خرم آباد همچنین نگران عدم توسعه زیرساختها در بام شهر هستند! مردم خرم آباد همچنین نگران وضعیت اجرای پروژه های مهمی نظیر برج های دوقلوی کیو،راه آهن خرم آباد-دورود،آزاد راه خرم آباد-اراک،هتل شاپورخواست،هتل کیو و...هستند!
نقل قول کردن
#11 سروش 1395-11-19 08:05
ضرورت بود يا نبود پس چرا ميدان به اون زيبايي رو به ويرانه اي تبديل كرديد و 100 بار كلنگ زديد شهرهاي ديگر ورودي شهرهارو زيبا مي كنند اونوقت ما خاكريز درست مي كنيم
نقل قول کردن
#12 نت 1395-11-19 13:05
مگر خوده شوراي شهر اين پروژه را تصويب نكرده كه حالا انداختي گردن شهردار
مگر شهرداري بدون مصوبه شورا پروژه اي را مي تواند شروع كند
مگر اين چهار سال ترتيب پيشنهاد پروژه از شهرداري و تصويب از شوراي شهر را نمي دانستي كه حالا معترض شده اي برادر عزيز حداقل وظايف شورا را كه حتما مي دانستي پس چرا اعتراض مي كني يعني نمدانستي بودجه شهر داري بايد با ميزان هزينه هاي جاري و هزينه هاي پروژه هاي بايد برابر باشد و سپس شوراي شهر آنرا تصويب نمايد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا