یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس کمیته آموزش‌وپرورش مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات فرهنگیان زیاد است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمد بیرانوندی" با بیان این مطلب، افزود: به نظرم در شأن مجلس نیست و نمایندگان باید ملاحظه کنند و در این مدت‌زمان کوتاه از آمدن وزیر جدید، زمان ارزیابی وجود ندارد.
وی در خصوص مطالبات و معوقات فرهنگیان اظهار داشت: به نظرم اطلاع‌رسانی در این خصوص باید بیشتر شود زیرا در جلسه‌ای که چند روز پیش با وزیر داشتیم اعلام شد که مبلغ بسیار بالایی برای پرداخت مطالبات سال‌های گذشته فرهنگیان واریزشده است.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در پاسخ به این پرسش که این واریز مطالبات مربوط به پاداش پایان خدمت بازنشستگان است و چرا معوقاتی مانند حق‌التدریس معلمان که از فروردین‌ماه پرداخت‌نشده در دستور کار قرار نگرفته است؟ خاطرنشان کرد: مطالبات فرهنگیان زیاد است اما در این خصوص هم کار زیاد انجام‌شده است.
بیرانوندی افزود: در جلسات کمیسیون آموزش مجلس و همچنین در جلسات خصوصی بر سامان دادن به مطالبات و معوقات فرهنگیان تأکید شده است و این موضوع از دغدغه‌های کمیسیون آموزش مجلس و همچنین دولت است.
وی در خصوص انتصابات در آموزش‌وپرورش و همچنین موضوع استیضاح دانش آشتیانی، گفت: احساس می‌کنم در این خصوص مطالبات شخصی نمایندگان مطرح است که البته منظورم از مطالبات شخصی، مطالبات حوزه انتخابیه آن‌هاست.
رئیس کمیته آموزش‌وپرورش مجلس شورای اسلامی افزود: به نظرم در شأن مجلس نیست و نمایندگان باید ملاحظه کنند و در این مدت‌زمان کوتاه از آمدن وزیر جدید، زمان ارزیابی وجود ندارد.
منبع: خبرگزاری فرهنگیان

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند 1395-11-14 22:03
اقای نماینده مشکل همقطار جنابعالی که تلاش می کنئ بجای برسد
نقل قول کردن
#2 فریدون 1395-11-14 22:56
سلام خسته نباشی جناب آقای دکتر بیرانوند سال 91و90 حق الزحمه امتحانات پرداخت نشده پیگیری کنید ممنونیم
نقل قول کردن
#3 ویریار 1395-11-14 23:47
همه ایران میداننددلایل شخصی است نه دغدغه مردم
نقل قول کردن
#4 فرهنگی 1395-11-15 00:07
نمایندگان موافق استیضاح به فکر معلمان و تعلیم و تربیت نیستند بلکه به دنبال انتصاب مدیران مورد نظر خود شان هستند
نقل قول کردن
#5 فرهنگی 1395-11-15 12:22
جناب بیرانوند شما که دیگه در اپ نیستید و بعدا هم نخواهید امد پس مطمئنا دغدغه ای هم ندارید ماییم که باید با حقوق یک میلیون و پونصد و اجاره نشینی و هزینه ها بسوزیم و بسازیم
نقل قول کردن
#6 اسدی 1395-11-15 18:50
استخدام باید از طریق آزمون باشد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا