یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سخنگوی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد از موافقت شورا با کاهش یا تقلیل عوارض شهرداری در مرکز استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، " علی جهان‌آرا" با تبریک ایام مبارک دهه فجر و در جمع خبرنگاران گفت: شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با اعمال تقلیل و کاهش برخی عوارض شهرداری موافقت کرده است.
وی افزود: بر اساس تصمیم این شورا، از کلیه عوارض ساختمانی به‌استثناء عوارض نوسازی، فروش زمین، تغییر کاربری و عوارض خودرو به میزان 40 درصد با رعایت قوانین و مقررات مالی و ضوابط شهرسازی از تاریخ 12 بهمن لغایت 25 اسفند سال جاری کسر خواهد شد.

دیدگاه‌ها  

#1 محمددریکوندی 1395-11-11 16:32
به نظرم شورا اسلامی و شهرداری بجای کسر و کم کردن عوارض آنرا به جایزه تغییر داده و به افرادی که عوارض خود را پرداخت مینماید اعطا کند بهتره و این خود نوعی تشویق مردم به پرداخت عوارض میباشد
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1395-11-11 18:43
افرین اگر دریافت عوارض معقول شود در اینصورت مردم هم با رغبت عوارض را پرداخت می کنند.البته باید بیشتر از 40 درصد تقلیل پیدا میکرد چون از سال 94 به بعد عوارض ساختمانی به یکباره چندین برابر اضافه شد .
نقل قول کردن
#3 همشهری خرم ابادی 1395-11-12 00:46
فردا که به شهرداری مراجعه کنی اعلام می کند جریمه ماده صد شامل تخفیف نمی شود و دیگر موارد در خصوص عوارض ودر کل کاری می کنند که شهروندان پشیمان شده و قید پرداخت عوارض را می زنند .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا