یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: جامعه کارگری در کشور ما همواره نقش بسیار مؤثری در روند عملکرد رو به جلوی نظام اسلامی داشته‌اند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "حبیب‌اله خجسته‌پور" در کنگره استانی خانه کارگر که صبح امروز در خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به نقش جامعه‌ی کارگری در دوران انقلاب گفت: اگر نگاهی به گذشته داشته باشیم، می‌بینیم که یکی از موتورهای محرکه‌ی پیروزی انقلاب اسلامی حرکات و برنامه‌های مبارزاتی جامعه کارگری بوده است.
 وی افزود: تحصن‌های کارگری از جمله شرکت نفت ضربات مهلکی بر پیکره‌ی رژیم قبلی وارد کرد.
 خجسته پور تصریح کرد: بلافاصله پس از پیروزی انقلاب، عده‌ای از گروه‌های سیاسی به دنبال سوءاستفاده از نام کارگر بودند که با توجه به روحیه‌ی انقلابی و دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی کارگران، هیچ‌گاه در دام تفکرات پوسیده‌ی شرقی و غربی قرار نگرفتند.
وی افزود: در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب، جامعه کارگری پشت سر بنیان‌گذار انقلاب حرکت کردند و در همه‌ی صحنه‌ها حاضر بودند، آن‌ها با راه‌اندازی سریع کارخانه‌ها، مراکز تولیدی و ارائه خدمات به مردم نقش مهمی ایفا کردند.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری بیان کرد: جامعه‌ی کارگری در دوران جنگ تحمیلی با تقدیم شهدای کارگری نشان داد که این عزیزان خود را آلت دست اجانب نخواهند کرد و استوار پای آرمان‌های انقلاب می‌ایستند.
 خجسته پور با اشاره به احیاء شرکت کشت و صنعت در دولت تدبیر و امید و با تلاش‌های بی‌وقفه‌ی استاندار لرستان، اظهار داشت: امروز دوستان بروند و از نزدیک ببینند که در کشت و صنعت چه اقداماتی صورت گرفته است، برای اولین بار شاهد سرمایه گذار خارجی هستیم، برای اولین بار با کمک متخصصین هلندی یکی از بزرگ‌ترین گلخانه‌های کشور را در حال راه‌اندازی خواهیم داشت.
 سرپرست معاون سیاسی امنیتی استانداری تأکید کرد: امروز شرکت کشت و صنعت دارای رونق و پویایی شده است که به انسان انرژی می‌دهد؛ این یعنی کار انقلابی، این یعنی انقلابی بودن.

شایان ذکر است صبح امروز کنگره استانی خانه کارگر تشکیلات استان لرستان با حضور  حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان، مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان، مدیر درمان تأمین اجتماعی، دبیر اجرایی خانه کارگر استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در در سالن همایش تأمین اجتماعی شعبه دو خرم‌آباد برگزار شد.

 
خبر: رضا طولابی

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا