یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون پیشگیری از جرم دادگستری لرستان گفت: حادثه پلاسکو هشدار به مسؤولان جهت توجه به بافت‌های ناکارآمد و فرسوده کشور است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، محمدتقی شاکرمی عصر امروز در جلسه شورای اداری الیگودرز ضمن تسلیت فاجعه پلاسکو اظهار داشت: امروز همه سخنرانان خوبی هستند، اما در عمل خروجی مناسبی مشاهده نمی‌کنیم و در نهایت حادثه‌ای نظیر پلاسکو رخ می‌دهد.
وی با اشاره به زوایای مختلف این حادثه افزود: حادثه ساختمان پلاسکو هشدار به مسؤولان بود که علاوه بر بافت‌های اخلاقی و سیاسی و اعتقادی جهت توجه به بافت‌های ناکارآمد و فرسوده کشور هم توجه داشته باشند.
شاکرمی به اقدامات تنبیهی و سزادهی اشاره کرد و افزود: امروز ثابت شده است که این‌گونه اقدامات آن‌گونه که انتظار می‌رود، تاثیر مثبتی ندارند و باید به سمت پیش‌بینی و پیشگیری حرکت نماییم و یقینا مدیریت خوب باید مبتنی بر نظارت صحیح باشد.
وی با اشاره به اهمیت پیشگیری، گفت: اگر در جامعه پیش بینی و پیشگیری صورت می‌گرفت، شاهد مفاسد اقتصادی و اداری و پدیده شوم حقوق‌های نجومی نبودیم و امروز هم همه بر اساس قانون وظیفه پیگیری و نظارت داریم.
شاکرمی به شرایط استان لرستان و افزایش مهاجرت از این استان به حاشیه شهرهای بزرگ اشاره کرد و افزود: متاسفانه مسؤولان در این راستا فعالیت چشمگیری نداشته‌اند و دهیاران که باید نقش اساسی در جهت کاهش مهاجرت داشته باشند، فقط به گزارش دادن اکتفا کرده‌اند.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمن، بیان داشت: دنیا بدون مرز شده و جنگ نرم را گسترش داده که لازم است از ظرفیت قدرت نرم برای مقابله با جنگ نرم استفاده کنیم و مسؤولان هم از بزرگ‌نمایی مشکلات پرهیز کنند.
معاون دادگستری استان به برگزاری انتخابات گذشته در لرستان اشاره کرد و افزود: در این انتخابات اکثر شهرهای ما و به ویژه الیگودرز نمره بیست گرفتند و در انتخابات شوراها هم که قرار است، سال آینده برگزار شود، مردم هوشیار باشند و افراد متخصص و کار بلد، متعهد، مومن و درست‌کار را انتخاب کنند و اگر چنانچه یک نفر را که صلاحیت ندارد به این سمت انتخاب شود، مردم و شهرها زیان می‌بیند.
وی با تاکید بر تلاش در جهت منافع عموم مردم بیان داشت: متاسفانه بعضا برخی مدیران منافع عموم مردم را در رتبه پنجم قرار می‌دهند و منافع خودشان را در صدر برنامه‌ریزی‌ها که این شایسته نیست و آفت توسعه و عدالت و پیشرفت است.
این مقام قضایی در ادامه به امنیت لرستان و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: استان ما برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی ظرفیت‌های منحصری دارد و امنیت سرمایه‌گذار تامین و فراهم خواهد بود.
منبع: فارس

دیدگاه‌ها  

#1 اکبر-ظ 1395-11-08 08:47
کاملا تایید میشه برخی مدیران منافع شخصی را نسبت به منافع مردم در اولویت گذاشتن .
نقل قول کردن
#2 لر پیشرفته 1395-11-08 09:42
مرکز استان 5 ساله منتظره جمعیت شهریش به 500 هزار برسه.تا با این ظرفیت به عنوان کلانشهر انتخاب بشه.چون امکانات و توسعه نیست.به تهران و کرج و اصفهان مهاجرت می کنند.اگر نخبگان در این استان فرار نکنند و زیر ساخت فراهم کنند مطمئنا جز استان های رده بالا می شود.و نام لر بلند آوازه تر می شود.لرستان متحدشویدنه فرافکنی کنید.
نقل قول کردن
#3 سروش 1395-11-09 09:49
باعث تاسف است كه مسئولين هم نمي دانند كه وسعت و جمعيت شهر خرم آلاد از چند تا از كلان شهري هاي جديد هم بيشتر است و اگر جمعيت زير 500 هزار نفر اعلام مي شود به دليل عدم مديريت است چون بسياري از ساكنان شهر خرم آباد ...در اين شهر ساكن هستند ولي شناسنامه هاي آنها در شهرهاي اطراف سرشماري مي شوند و بسياري از شهركهاي اطراف خرم آباد جمعيت آنها به بخش مركزي محاسبه مي شود و اين جاي تامل و تاسف است
نقل قول کردن
#4 سروش 1395-11-09 21:43
به نقل از لر پیشرفته:
مرکز استان 5 ساله منتظره جمعیت شهریش به 500 هزار برسه.تا با این ظرفیت به عنوان کلانشهر انتخاب بشه.چون امکانات و توسعه نیست.به تهران و کرج و اصفهان مهاجرت می کنند.اگر نخبگان در این استان فرار نکنند و زیر ساخت فراهم کنند مطمئنا جز استان های رده بالا می شود.و نام لر بلند آوازه تر می شود.لرستان متحدشویدنه فرافکنی کنید.

دقیقا ...در ضمن جمعیت خرم آباد محاله در حال حاض زیر 500هرار نفر باشه چشممان کد که نیست تو ابن شهر هدجاش میری جای سوزن انداختن نیست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا