یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی گفت: این موضوع از پایه بی‌اساس است و پرداخت فوق‌العاده محرومیت به کارکنان برخی استان‌ها واقعیت ندارد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یافته،؛"محمد بیرانوندی" ‎ با اشاره به انتشار برخی مطالب در خصوص قرار گرفتن عنوان محروم بر برخی استان‌ها و پرداخت فوق‌العاده محرومیت به کارکنان آن استان‌ها، افزود: برنامه ششم توسعه در قالب 144 ماده به تصویب رسیده و به‌هیچ‌عنوان چنین موضوعی در این ماده‌های قانونی مطرح نبوده و نیست. وی تأکید کرد: در این برنامه روی چند مبحث صحبت شده که برای حمایت از مناطق جنگ‌زده در دوران دفاع مقدس فوق‌العاده‌ای که در دوران جنگ تحت این عنوان به کارکنان این استان‌ها پرداخت‌شده، احیاء شود. نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی ادامه داد: در این موضوع هم تاکنون نامی از هیچ استانی به‌صورت مصداقی برده نشده است.
 بیرانوندی در ادامه سخنان خود افزود: ارتقای شاخص توسعه برای تعدادی از استان‌ها منظور شده که به حقوق و مزایا برنمی‌گردد، زیرا این شاخص‌ها از جنس عمران است و به آب، خاک و بسیاری از امور دیگر برمی‌گردد. وی به تصویب یک هزار میلیارد ریال برای توسعه این استان‌ها اشاره کرد و گفت: بنده هم تمام تلاشم را مصروف خواهم داشت که از حقوق استان لرستان برای بهره‌مندی از این اعتبارات دفاع کنم. بیرانوندی در ادامه تعامل و هم‌افزایی سایر نمایندگان را در این موضوع تأثیرگذار برشمرد و گفت: پیگیری‌هایی شده تا این موضوع بارأی حداکثری نمایندگان برای بهره‌مندی استان‌های محروم مانند لرستان از این اعتبارات به نتیجه برسد.

دیدگاه‌ها  

#1 سردار 1395-11-01 15:09
پشیمانم
نقل قول کردن
#2 اکبر-ظ 1395-11-01 18:23
مردم اشتباه متوجه شدند فوق العاده محرومیت نیست بلکه فوق العاده بدی اب و هوا است که در استان ما شامل مرکز استان نمی شود ولی پلدختر- الیگودز- کوهدشت و .... شاملشون میشه .مثلا اگر کارمندی حتی یک روز از خرم اباد بره پلدختر براش حساب میشه .و خود کارمندان همان مناطق هم روی حقوق ماهیانشون محاسبه میشه .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا