یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون امور عمرانی استاندار لرستان گفت: وضعیت خدمات‌دهی مجتمع‌ها و جایگاه‌های سوخت استان در شأن مردم نیست.
به گزارش پایگاه خبری یافته، محمد اصلانی در جلسه بررسی وضعیت مجتمع‌ها و جایگاه‌های سوخت استان اظهار داشت: دستگاه‌های متولی باید برای سامان بخشیدن به این وضعیت چاره‌ای اساسی بیندیشند.
وی گفت: روزانه بیش از 25 هزار وسیله نقلیه از جاده اصلی خرم‌آباد - چالانچولان تردد می‌کنند که وضعیت نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی این مراکز نسبت به سایر استان‌های کشور بسیار زشت و نازیباست.
معاون امور عمرانی استاندار لرستان تصریح کرد: متأسفانه در این‌گونه مراکز بین‌راهی استان، اتاق سرد و کوچکی را بدون پوشش مناسب و وسایل گرمایشی و سرمایشی و یا حتی موکتی مناسب در نظر گرفته‌اند که در شان و منزلت مردم مهمان‌نواز استان نیست.
اصلانی افزود: مگر هزینه یک گالن مایع دستشویی و یا شیرآلات مناسب برای این جایگاه‌ها چقدر هزینه دارد که این‌گونه از مسافران پذیرایی می‌کنند؟
وی با اشاره به نزدیکی ایام عید و سفرهای نوروزی مردم به استان گفت: شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی، تعزیرات حکومتی، راه مسکن و شهرسازی، سازمان اوقاف و امور خیریه و با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان، قبل از آغاز سفرهای نوروزی باید با تشکیل گروهی، وضعیت مجتمع‌ها و جایگاه‌های سوخت استان را بررسی و چنانچه نکات یادشده را رعایت نکنند؛ مسائل را صورت‌جلسه تا در خصوص برخورد جدی و یا حتی تعطیلی آن‌ها تصمیمات لازم اتخاذ شود.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیدگاه‌ها  

#1 سپهر 1395-10-29 00:56
وضعیت سرویس های بهداشتی در پارک های سطح شهر خرم آباد هم مناسب نیست.شهری که می خواهد مقصد گردشگری باشد شایسته است حداقل شرایط اولیه و ابتدایی رفاه را برای میهمانانش فراهم نماید.
نقل قول کردن
#2 محسن 1395-10-29 01:23
ادم خسته و نا اميد ميشه از اين همه شعار دادن مديران، شاهد هيچ تغييري نيستيم چهار ساله دارن فقط شعار ميدن
استان هاي ديگه روز به روز پيشرفت ميكنن ما هنوز داريم شعار ميديم
نقل قول کردن
#3 سبز قلی 1395-10-29 10:23
این وضعیت بیکاری و پریشانی و ... جوانان لر چی این در شان لرها هست .
نقل قول کردن
#4 قاسمی 1395-10-29 10:51
تاسف بار اینکه مسئولین نیز مانند مردم فقط اظهار تاسف می کنند وقتی معاون عمرانی استان نمی تواند این معضلات را حل کند امثال من و سایر مردم چکار کنند
نقل قول کردن
#5 احمدوند 1395-10-29 13:12
پمپ گاز سی ان جی پیروزی و اندیشه واقع در کوی اندیشه خرم آباد برای بهتر شدن وضعیت ترمینال جابجا شوند.
نقل قول کردن
#6 اکبر ظ 1395-10-29 13:46
لطفا اینم اضافه کنید که بعضی خدا نشناس ها اب داخل تانکرهای بنزین می کنند و مخلوط اب و بنزین تحویل مردم میدن .
نقل قول کردن
#7 مهدی 1395-10-29 22:39
چالانچولان چرا اینقدر ترافیک دارد؟ این همه تردد به این شهرک برای چیست؟ جاده های دیگر استان مثل خرم زال خرم آباد بروجرد یا دورود به الیگودرز چه وضعیتی دارند؟ ;-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا