یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: راه‌اندازی بانک اطلاعاتی بانوان کارآفرین این استان ضروری است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "بختیار رازانی" به برگزاری اولین جلسه بانوان شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان اشاره کرد و گفت: این جلسه با موضوع نقش و جایگاه زنان کارآفرین در فعالیت‌های اقتصادی و محوریت زنان در برنامه‌های دهه فجر برگزار شد.
وی بر فعالیت بانوان شهرک‌های صنعتی به صورت برجسته و نمود یافته به نمایندگی از بانوان صنعتگر و کارآفرین تاکید کرد و گفت: بانوان کارآفرین و صنعتگر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باید معرفی و شناسایی شوند.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان تشکیل بانک اطلاعات بانوان کارآفرین در استان را به‌منظور شناسایی بانوان توانمند و کارآفرین ضروری دانست و تصریح کرد: پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های کارآفرینی بانوان استان باید شناسایی شود و تهیه بانک اطلاعاتی از بانوان کارآفرین اعم از تشکیلات تحت مدیریت یا محصولات تولیدی آن‌ها از طریق اتحادیه بانوان کارآفرین، پارک علم و فناوری، جهاد دانشگاهی و ... جمع‌آوری شود.
رازانی افزود: برقراری ارتباطات و تعاملات مناسب و صمیمانه بین بانوان شرکت و همپوشانی فعالیت‌ها و خدمات یکدیگر از ضروریات اولیه شورای بانوان شرکت شهرک‌های صنعتی است.
وی حمایت و پشتیبانی از آموزش بانوان را امری ضروری دانست و گفت: هدف اصلی ارائه آموزش به کارآفرینان را ایجاد اشتغال، درآمدزایی و فروش محصولات عنوان کرد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا