یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي خرم‌آباد از اجراي طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و دستگيري 23 متهم تحت تعقيب و معتاد متجاهر، خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري یافته، سرهنگ " صفي اله بيرانوند " گفت: به منظور ارتقا امنيت اجتماعي طرح مبارزه با هنجارشکنان و عاملان افيوني در دستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامي خرم‌آباد افزود: در اجراي اين طرح، ماموران با انجام تحقيقات پليسي موفق به دستگيري 15 متهم تحت تعقيب و سابقه‌دار حرفه‌ای در سطح شهرستان شدند.
سرهنگ بيرانوند تصريح کرد: مأموران در ادامه اجراي اين طرح توانستند، 13 دستگاه موتورسيکلت و خودرو سرقتي و متخلف را نيز توقيف کنند.
وي در ادامه افزود: يکي از برنامه‌های ما جمع‌آوری معتادان تابلو است که بيشتر سرقت‌های خرد در سطح شهرستان توسط آن‌ها انجام می‌شود، اين در حالي است که در اجراي اين طرح 8 معتاد تابلو و مشکوک به سارق جمع‌آوری و با هماهنگي ساير دستگاه‌ها جهت بهبود آن‌ها اقدامات لازم صورت گرفت.
فرمانده انتظامي خرم‌آباد در پايان ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم با پليس در اجراي طرح‌های انتظامي، از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاري اجتماعي در شهرستان مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا در کمترين زمان ممکن نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود.
شایان ذکر است، در ادامه اين طرح، مانور اقتدار و تثبيت مأموران انتظامي خرم‌آباد در محله اسدآبادي و مناطق مسکن مهر اين شهرستان به اجرا در آمد که اين امر رضايت شهروندان از عملکرد پليس به دنبال داشت.

دیدگاه‌ها  

#1 سروش 1395-10-25 14:08
با کمال احترام برای پلیس خرم آباد احساس من اینه اراذل اوباش دور دریاچه کیو رو نمیشه کنترل کرد و تبدیل به پیست اتومبیل رانی شده و کسی هم پاسخگو نیست
نقل قول کردن
#2 سعید 1395-10-25 15:57
تعداد اوباش و معتادان سطح شهر انقدر زیاده که 23 تا باعث احساس امنیت شهروندان نمیشه هرچند خیلی از اینها که دستگیر میشن به سرعت آزاد میشن روز از نو روزی از نو!
نقل قول کردن
#3 لربختیاری 1395-10-25 19:53
شماره پلاک و بدنه خودرو ها و موتورسیکلتها رو درج کنید تا بتونیم وسائط نقلیه سرقت شدمون رو پیدا کنیم..با سپاس
نقل قول کردن
#4 علی 1395-10-25 19:55
از پلیس زحمتکش تقاضا داریم که مسافرکشهای الشتر و نورآباد را دور میدان کیو که با جار زدن و صروصدا و تصاحب پیاده رو آنها رو جمع کنه .حقوق شهروندی رو ضایع کردن
نقل قول کردن
#5 سروش 1395-10-26 09:55
خرم آباد شهر معضل ها و بدعت هاست ...شهرداري با هزينه هاي بالا در صدد است كه به زيبايي شهر اهميت بده و همين شهرداري نسبت به واحدهاي تجاري بي خيال است و الان مشاهده ميكنيم كه قبلا فقط سمت دوازده برجي مغازه ها ويترين نداشتند الان تا چهاراه فرهنگ همه ويترينهارو درآوردند و عين دلال خانه كاسبي مي كنند و نماي شهر ما شده شلوار و زيرپوش آويزان كردند ..به عبارتي آدم دق ميكنه تو اين شهر آيا مسئولين شهرداري اينارو نمي بينه !!!!!
نقل قول کردن
#6 پیمان 1395-10-26 11:34
با سلام و احترام
فروش و مصرف مواد افیونی ، مثل شیشه بیداد می کند . با وجود فروش علنی شیشه ، افراد کم سن هم در این ورطه افتاده اند و عملا سرمایه های انسانی کشور بدست سوداگران شناخته شده از بین میروند ، انتظار می رود برخورد قاطع و قانونی بعمل آید.
با سپاس
نقل قول کردن
#7 سعید 1395-10-26 20:06
با تشکر از نیروی انتظامی ولی تو رو خدا با این موتور سواران پلاک مخدوش برخورد کنید که عامل تمام کیف قاپی ها اینا هستن
نقل قول کردن
#8 جوان 1395-10-27 10:39
اول خسته نباشید میگم به تمام پرسنل نیروی انتظامی
......دوم : کاش همیشه طرح مبارزه با اراذل و اوباش وجود داشته باشه واقعا من چهره و وسایل دستشون میبینم از ترس تا روزها وحشت دارم
..................
سوم کاش با ماشین ها و وسایل صوتی ازار دهنده اشون مبارزه کنند

خدا شاهده بعضی هاشون وقتی رد میشن پنجرها و در خونه امون از شدت صداش میلرزه انگار زلزله اومده
...........

ممنون میشم مبارزه بشه
نقل قول کردن
#9 احمد نیا 1395-10-29 14:50
خواهش میکنم از نیروی انتظامی که در بلوار شصت متری دوربین مدار بسته هوشمند نصب کند.
واحدهای مسکن مهر کمالوند فاقد حتی یک کلانتری است.
هر روز میریزن و کفشهای مارو میدزدند.
اینایی رو که دستگیر میکنند فردا میرن زندان دو تا خلاف دیگه یاد میگیرند

باید فقر اقتصادی را حل کرد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا