یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر عامل شرکت گاز لرستان از اجرایی شدن بیش از ۵۶۰ کیلومتر شبکه گاز تا پایان آذرماه امسال در استان لرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "حشمت اله شمس خرم‌آبادی" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 560 کیلومتر شبکه گاز در 9 ماه امسال در استان لرستان اجرا شده که 140 کیلومتر بیش از مدت مشابه سال قبل بوده است.
وی افزود: در 9 ماه امسال ظرفیت پذیرش بیش از 22 هزار مشترک ایجادشده و 19 هزار و 200 مشترک نیز به جمع مشترکان گاز استان افزوده‌ شده‌ است.
مدیر عامل شرکت گاز لرستان با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیش از 463 هزار مشترک گاز در استان از خدمات شرکت گاز استفاده می‌کنند عنوان کرد: در 9 ماه امسال حدود 11 هزار انشعاب نیز نصب و انشعابات نصب‌شده در کل استان به بیش از 227 هزار مورد افزایش‌یافته است.
وی بیان کرد: در این مدت شرکت گاز استان توانسته 18 هزار و 500 خانوار جدید را زیرپوشش گاز قرار دهد و تعداد کل خانوار زیرپوشش به 458 هزار خانوار افزایش یابد.
شمس خرم‌آبادی با بیان اینکه همه شهرهای بزرگ و پرجمعیت استان به‌طور کامل از نعمت گاز برخوردار شده‌اند، تصریح کرد: گازرسانی به دو شهر درب گنبد و شول‌آباد نیز در مرحله مطالعاتی بوده و در آینده کل جمعیت شهری استان از گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.
مدیر عامل شرکت گاز لرستان در رابطه با گازرسانی به روستاها نیز اظهار داشت: هم‌اکنون بیشتر توان شرکت گاز استان صرف توسعه گازرسانی به روستاهای استان شده که امید می‌رود در آینده نزدیک جمعیت روستایی زیرپوشش گاز افزایش چشمگیری پیدا کند.
 
خبر: محسن اصل‌مرز

دیدگاه‌ها  

#1 شهروند لر 1395-10-22 22:10
باتشکر از شرکت گاز استان مدیر موفق و مردمی این اداره آقای مهندس شمس خرم آبادی که حتی به فکر روستاهای دور افتاده هم هست . باتشکر از اطلاع رسانی سایت یافته
نقل قول کردن
#2 لر زنده باد 1395-10-23 09:05
ایشالا جشن 100درصدی گازکشی......
نقل قول کردن
#3 خادم ملت 1395-10-23 09:28
روستای کاکاشرف که با قدم های رهبری مزین شده و همچنین دست نوشته ی امام مبنی بر تشکر از ایل پاپی در آن موجود است از نعمت گاز بی بهره است.
جناب مدیر اونجام جزئی از ایرانه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا